![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
@Iskariot; Laten we het hopen, maar het blijft allemaal jammer genoeg niet meer als een doekje voor het bloeden. De honger naar winst heeft ons allemaal doen laten verliezen. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 09-03-2007 13:11] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Zolang dit alleen in Europa gebeurt en o.a Amerika als een dolle stier uitlaatgassen de lucht in jaagt lijkt het mij en redelijk kansloos idee... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Sommige Amerikaanse staten gaan inmiddels verder dan de Amerikaanse regering. Het Europese initiatief prikkelt misschien andere landen om mee te doen. Probeer het een beetje positief te bekijken... ![]() ![]() |
|
Waanzinnig idee!!!!! Helemaal het einde!!!!! DIT GAAT WERKEN!!!!!!!!!! Zo goed ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Bekeken maar wat meer mensen het negatief, dan zou de onhoudbaarheid van de situatie misschien eindelijk eens doordringen. Hoe kun je nu positief zijn oven een kwestie van leven en dood? In dit geval dus duidelijk dood. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Hmm, hopelijk komen de subsidies voor groene stroom, bio gas e.d. e.d. weer terug .... laatste regering heeft dat allemaal afgekapt ... ![]() |
|
Angst is de meest primitieve en vooral onverdunbare emotie. Negativiteit is nodig. Ik ben bang en dat zouden jullie ook moeten zijn. Zelfbehoud. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Bruidegom trouwt per ongeluk met getuige | Grappig Een pastgetrouwde bruid was woedend toen ze hoorde dat haar man eigenlijk niet met haar, maar met de getuige getrouwd was. (Bron: WaarMaarRaar.nl, 02-25/15:00) De 19-jarige Gemma Mortell en de 33-jarige Chris Adams uit het Britse Chester stapten op Valentijnsdag in het huwelijksbootje, maar toen ze deze week van hun huwelijksreis terugkeerden bekeken ze hun trouwakte en merkten ze dat het papier verkeerd ingevuld was. Bruid Gemma had per ongeluk getekend in het vakje voor de getuige en de 42-jarige getuige had zijn handtekening in het vakjes van de bruid geschreven."Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik de akte zag," zegt chef-kok Chris. "Ik ken Paul, de getuige al 20 jaar en hij is een fantastische kerel, maar ik wil niet dat hij mijn vrouw is." Het koppel vreest nu dat hun huwelijk niet legaal is, ondanks de ceremonie en het feest voor 70 mensen. "Ik wilde hem eerst niet geloven toen hij zij dat Paul zijn vrouw geworden was. Ik dacht dat hij een grapje maakte," aldus Gemma. "Maar toen ik het papier zag, merkte ik dat hij de waarheid sprak. Het is niet grappig: dit was de mooiste dag van ons leven. Negen maanden lang hebben we elk detail gepland, en dan gebeurt er dit.""Het paar moet zich geen zorgen maken, ik heb hen verteld dat ik hen een nieuw certificaat kan bezorgen om de fout recht te zetten," stelt Elain Skinner, die het huwelijk voltrok SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
33 jarige met 19 jarige met 42 jarige getuige ... hmm ... ![]() |
|
Engelsen, hé? Je moet bezopen worden ná het ja-woord, prutsers. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Vrouw 25 jaar verdwenen door verkeerde bus | Vreemd Een 76-jarige Thaise vrouw die 25 jaar geleden verdween nadat ze in de verkeerde bus was gestapt, is herenigd met haar familie. De vrouw, afkomstig uit het zuiden van Thailand, stapte in de verkeerde bus omdat ze geen Thai sprak, waarna ze helemaal in het noorden van het land terechtkwam. Daar heeft ze een kwart eeuw als bedelaar overleefd. (Bron: Fok.nl, 02-06/14:04) SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Dat zou een heel goed begin zijn ja ![]() ![]() |
|
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/047133.html http://frontpage.fok.nl/nieuws/74274 http://www.volkskrant.nl/binnenland/article404687.ece/Inbreker_mag_uit_cel_voor_trip_naar_Marokko PVDA stemmers bedankt, en ga allemaal eens gauw dood. ![]() |
|
Wat mij betreft mogen alle Marrokanen uit de cel voor een tripje naar Marroko. Enkele reis welteverstaan. Maar in deze context; triest. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ja, echt hoor. Wie mij kan uitleggen waarom een prutsertje die op heterdaad tijdens een inbraak is betrapt vertroeteld word met een reisje ter waarde van € 4000 de man mag het zeggen. Nederland is geloof ik het enige land waar misdaad toch wel loont. Ik schaam me dood om hier te wonen.. als het aan mij ligt emigreer ik over enkele jaren naar een fatsoenlijk land. ![]() |
|
quote: Dan doe je hetzelfde als hun. We kunnen beter werken aan ons eigen land, onze geboortegrond, in plaats van met de staart tussen de benen af te nokken. Het predikaat Nederlander raak je toch niet kwijt. Als jij straks in Finland woont, schaam je je nog net zo hard voor dit soort uitwassen. Hoe ver je ook wegrent. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
toe maar. wel leuk dat Zalm zoiets doet,maar alleen jammer dat het bij zo een kutprogramma is. Zalm wordt sidekick De Wereld Draait Door Oud-minister van Financiën, Gerrit Zalm, wordt sidekick bij het VARA-televisieprogramma De Wereld Draait Door. Zalm wordt de vaste vervanger van Marc-Marie Huijbregts, die doorgaans op vrijdagen aanschuift bij de talkshow. Gerrit Zalm was onlangs te gast bij De Wereld Draait Door om te vertellen over zijn afscheid als minister, zijn postzegelverzameling en het computerspelletje Heroes of Might and Magic, dat hij graag speelt (klik hier voor die aflevering). De sfeer bij De Wereld Draait Door beviel hem blijkbaar zo goed, dat hij nu dus vaker, aan de andere kant van de tafel, aan zal schuiven in het televisieprogramma. Wanneer zijn eerste optreden als sidekick zal zijn, is nog niet bekend. ![]() |
|
Argh. Alsof we die zure bek van 'm nog niet genoeg hadden gezien. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Maar Heroes of Might and Magic is wel stoer! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
was toch best al een kut programma. Yuotube heerscht meer. Suck my piss ![]() |
|
quote: precies.. maar mensen die zulke ideeen hebben moeten misschien ook gewoon ergens anders gaan wonen... wat heb je aan dat soort kwezels In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
De Britse automonteur Chris Donald heeft graag seks met auto's, schrijft de Engelse krant The Sun vandaag. In 20 jaar tijd heeft hij de liefde bedreven met 30 verschillende modellen alsmede twee motorboten en een jetski. De 38-jarige Donald, die een vriendin heeft, zegt in de krant: ''Een mooie auto voor mij is een feestmaal voor de zin. Het is de geur, het gevoel en de smaak. Indien ik een prachtige Mercedes zie, wil ik er meteen de koffer mee induiken''. Deskundigen menen dat Donalds ongewone seksuele gedrag (paraphilia) voortkomt uit dingen die hij in zijn jeugd heeft meegemaakt. De motoringenieur bedrijft zijn liefde met auto's in een verwarmde en met tapijt belegde dubbele garage van zijn huis. Chris heeft zijn eigen website waarop hij zijn merkwaardige fetisj beschrijft. Hij zegt via internet al in contact te zijn gekomen met gelijkgestemden (waaronder ook vrouwen). Chris schrijft op zijn site verhalen over 'auto-erotiek' en heeft een handboek gemaakt getiteld: 'Hoe een auto het hof te maken'. ![]() dat meen je toch niet ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |