|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.azarath.tcz.pl/ - 2001 - Demon Seed - 2003 - Infernal Blasting - 2006 - Diabolic Impious Evil Wie kent deze Poolse deathmetalband? Überdrummer Inferno (Behemoth) hanteert hier de drumstokken en dat is te horen! De muziek laat zich omschrijven als rete snel, erg druk (met name de drums) maar heeft toch genoeg aanknopingspunten om het boeiend te houden. 2 nummers van de laatste: -For Satan My Blood- http://www.azarath.tcz.pl/download/mp3/3_for_Satan_my_blood.mp3 -Devil's Stigmata- http://www.azarath.tcz.pl/download/mp3/3_Devil's_Stigmata.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 11-03-2007 21:10] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik moet zelf Demon Seed nog hebben eigenlijk. Die andere heb ik ondertussen orgineel en beginnen grijs te worden ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Infernal Blasting moet ik eigenlijk nog origineel hebben. Polen heeft wel meer brute deathmetal bands zoals; Hate, Dies Irae, Lost Soul, Trauma en Devilyn. En natuurlijk Behemoth, Vader en Decapitated, maar die zijn meer bekend. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
*schopverdomme* ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ze willen het niet kennen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gemene gemenerds Vette band Morgen Demon Seed eens ergens vandaan proberen te halen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Inferno is 1 van de weinige metalheads die zijn nickname waar maakt |
|
quote: Inferno. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Een hells drumfestijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: De trommellaar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ziekelijk goede drummer inderdaad. Benieuwd wat hij heeft ingetrommeld op de komende Behemoth Zal wel weer van het "WTF "-kaliber zijn ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kom op zeg, niemand deze band kent?! Dikke aanrader voor fans van extreme (death)metal. Die laatste is zo godsgruwelijk vet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zo, Diabolic Impious Evil nog maar eens aangeslingerd; wát een ontzettend vette plaat blijft dit zeg [En nog stééds natuurlijk niemand die van deze vreselijke kutband gehoord heeft he?... ] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik ken deze band absoluut! Zeer vet! Hehe, volgens mij hebben wij beiden iets met dergelijke muziek (Infernal War, enzo). |
|
Ja, dat viel mij ook al op; goed bezig Op met name dit soort bands kan ik helemaal los gaan En, Redesekration ook al aangeschaft? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die mp3'tjes in de openingspost klinken zeker bruut.. |
|
quote: Helaas niet; ik moet een boel keuzes maken, aangezien mijn budget niet zo hoog is :') Ik wil ook zoveel (lees: teveel), hehehe... Ik draai Terrorfront met plezier, in elk geval |
|
quote: Jup, voor mij geldt op dit moment helaas hetzelfde. Eind juni werd ik plotseling en geheel onterecht op straat gezet door een achterlijke "het woord" cheff die nieuw op de afdeling was, en die de vrije hand kreeg van de manager in het "samenstellen" van zijn team. Sindsdien kamp ik mede hierdoor (als je het 4x in de week pakketjes binnenkrijgen van Dis-Order en consorten even weglaat ) nog steeds met financiele problemen hoewel ik weer aan het opkrabbelen ben, nu ik ben gepromoveerd van slagersjongen tot postbode Hierdoor begint mijn "nog te kopen"-lijstje extreme vormen aan te nemen. Maarach, op de een of andere manier zal het hier toch in de kast komen te staan [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-10-2007 21:00] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
[edit] Dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-10-2007 20:58] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja, bij mij ook wel! Ik heb op het moment geen baantje, omdat het laatste jaar gymnasium bijna al mijn tijd vreet en het is toch wel belangrijk dat papiertje te halen. Als ik ga studeren, stromen de cd's wel weer binnen; dan maar voorlopig even rustig aan doen. |
|
aaaaaaaaargh wat vet!! wat een drummert! signature |
|
Aaaah, eindelijk Ik begon al te denken "For Satan my blood, for Satan my soul, Satan!" (Ja ik weet het, tekstueel niet bepaald hoogstaand maar wel erg lekker ) [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-02-2008 18:17] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
signature |
|
Heuy, een Azarath topic. Ken de band ook ja, heb een aantal losse mp3tjes maar nog nooit een hele cd gehoort. Moet er toch eens van komen want het is erg strak spul Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
morgen staat er ene op ER zie ik... van Martijn :-à) signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |