|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.entershikari.com/index.es Enter Shikari is trance met zweverige hardcore screamo-toestanden en postrock imvho. echt de moeite bizar maar ... bizar ja de texten ook .................. |
|
lijp. : ) Suck my piss |
|
valt wel mee . mar steekt me wel rap tegen . |
|
Ow, geen shakira dus. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
"Enter Shakira" huhuh |
|
quote: Ik las alleen Shikari |
|
Ik zag net dat ze op Lowlands zouden spelen, dus dacht ff luisteren maar dit is echt vaag hehe. Nee niet echt boeiend. |
|
Death to false metal! Wat een boutband zeg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vette band!!!! Het is de lichtinval ;') |
|
God wat een duffe zeikerige muziek met electro elementen "omdat het kan" Life doesn't get much better than this! |
|
Hun "hitje" doet mij heel erg denken aan Horse the band. Horse the band is natuurlijk stukken beter maar dat ene hitje klinkt ook zo gek nog niet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hun nieuwe single: Sorry, You're not a winner klinkt best gaaf! http://myownmusicindustry.nl/pivot/entry.php?id=4726&w=test_1 [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 14-06-2007 11:32] Het is de lichtinval ;') |
|
wat een rommel, klinkt nergens naar Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
tss.... Het is de lichtinval ;') |
|
Afschuwlijk. |
|
Jullie hebben geen smaak..... Het is de lichtinval ;') |
|
Gadverdamme, het gaye van die emo hype gemixt met gay toetsenmeuk. Stuur ze op pad met gayowar .. Oh dat klapklap is tuurlijk TE kinderachtig |
|
Doe mij maar gewoon Shikari "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:tsss |
|
ben ik echt de enigste die ze leuk vind??/ Het is de lichtinval ;') |
|
Ja, de conclusie dat andere dus geen smaak is dus fout. You are teh suck! |
|
quote: Yeah, de persoon die dit topic gestart heeft vond er vast geen zak aan Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Nee de enige |
|
quote: Nee hoor, ik doe met je mee Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ik ook wel.. een beetje ;-) Inter faeces et urinam nascimur |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |