IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nocturnal Breed Volgende pagina
overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 28-01-2002 17:46 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Kent iedereen dit hier, ik vind het geweldig. Voral hum mini cd "triupf for the blashfemer" (goed gespeld??) Dit albumpje is toch echt wel een klassieker Ik ben ook benieuwd of er op internet ook maar iets over is te vinden, ik heb gezocht maar kon dus niks vinden. Wat is jullie mening over NB en welk NB album vinden jullie het best?

SCREAMING FOR A LEATHER BICH !!!!!!

Black Metal ist krieg :-)

SQT
Usericon van SQT
Posted 28-01-2002 18:11 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Sorry nooit van gehoord. Waar is het mee te vergelijken?
En welk nummer raad je me aan (dan kijk ik nou even)?

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-01-2002 19:21 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Het is Triumpf Of The Blasphemer en het is Bitch met een T.

Coole nummers? probeer de cover van Death maar eens, genaamd 'Evil dead'.
Verder is screaming for a leather bitch wel een lekker nummertje en Triumpf Of The Blasphemer -het nummer- ook wel.
De oude nummers vind ik beter dan de nieuwe.
"k heb zelf dus het minialbumpje Triumpf Of The Blasphemer en 'No retreat...No Surrender.

Nocturnal Breed

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 28-01-2002 20:33 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Nocturnal breed is idd

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-01-2002 13:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Als ik me niet vergis heb ik die een jaar of 4 geleden gezien als support van In Flames maar ik kan ernaast zitten.....

Rectum Lobotomy
Posted 29-01-2002 17:51 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 13:26 schreef Judge M. het volgende:
Als ik me niet vergis heb ik die een jaar of 4 geleden gezien als support van In Flames maar ik kan ernaast zitten.....

Lijkt me sterk...

Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 30-01-2002 11:59 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

NB HEERSCHT !!!!!!!!!!!

sebinsagoil

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 30-01-2002 12:31 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Ben er niet kapot van...Qua black/thrash vind ik Eternal Autumn beter. Of het debuut van Bewitched.

Rectum Lobotomy
Posted 30-01-2002 18:40 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Nou heb ik nog wel een vraagje over N.B.

Wie spelen er nou eigenlijk in???
Ik dacht dat Necrobutcher van Mayhem bas speelde, het geluid komt ook wel lichtelijk overeen maar als ik dan op de mayhem site kijk bij andere projecten van de bandleden staat N.B. er niet bij...

Verwarring alom.

Rectum Lobotomy
Posted 30-01-2002 19:15 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2002 12:31 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Qua black/thrash vind ik Eternal Autumn beter.

Ik kende het niet en heb er net een nummer van gedownload, het enige wat ik te zeggen heb is: Hoe haal je het in je hoofd om die 2 bands met elkaar te vergelijken?!?!
Totaaaaaaaaaaal anders.

overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 30-01-2002 23:54 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2002 18:40 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Nou heb ik nog wel een vraagje over N.B.

Wie spelen er nou eigenlijk in???
Ik dacht dat Necrobutcher van Mayhem bas speelde, het geluid komt ook wel lichtelijk overeen maar als ik dan op de mayhem site kijk bij andere projecten van de bandleden staat N.B. er niet bij...

Verwarring alom.

Er zitten zoiezo luitjes van Mayhem en Dimmu in en verder geen idee.

Black Metal ist krieg :-)

Rectum Lobotomy
Posted 31-01-2002 12:18 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2002 23:54 schreef overturnedskewer het volgende:
Er zitten zoiezo luitjes van Mayhem en Dimmu in en verder geen idee.

Ja zover was ik ook wel.
Wie???
en wie kan dat bevestigen?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-04-2004 18:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Binnenkort komt de Uberthrash split double 7"EP met Nocturnal Breed,Audiopain,Aura Noir en Infernö.......HDG-distributions heeft 10 stuks weten te bemachtigen van het in de voorverkoop al bijna uitverkochte plakje vinyl

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-04-2004 18:36 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Noorse neo-thrash..

En dan nog wel kut uitgevoerd ook.

Ik, Wil Schuurman

Hub de Gallier
Posted 02-04-2004 18:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ruige thrash met een megavette liveshow tegenwoordig

morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 02-04-2004 18:57 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

nog meer lui die Nocturnal breed samen met emperor en bal sagoth in de baroeg hebben gezien. Is al weer wat jaartjes terug.
Was een erg fijn optreden.

[Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 02-04-2004 18:58]

Hub de Gallier
Posted 03-04-2004 12:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 18:57 schreef morthvarg het volgende:
nog meer lui die Nocturnal breed samen met emperor en bal sagoth in de baroeg hebben gezien. Is al weer wat jaartjes terug.
Was een erg fijn optreden.
Yep,was de eerste keer Nocturnal Breed in Nederland.Was erg veel

Hub de Gallier
Posted 13-05-2004 19:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe op geel vinyl 7"ep getiteld "Warthog" komt nu naar mijn brievenbus.Tevens zullen er een paar te krijgen zijn via het bekende HDG-distribution.

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 17-05-2004 18:59 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

leg er dan maar eentje voor mij appart

Hub de Gallier
Posted 17-05-2004 21:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 18:59 schreef metalmook het volgende:
leg er dan maar eentje voor mij appart
OK,

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-08-2004 9:32 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb alleen 'Aggressor' van ze, de rest boeide niet zo. Bestaat deze band nog?

Ze hebben iig geen website.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 11-08-2004 9:32]

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Hub de Gallier
Posted 11-08-2004 9:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ze hebben wel zeker een website: www. nocturnal-breed.com
En ze bestaan nog steeds, ze hebben onlangs een dubbel split 7" klaphoes ep uitgebracht met Aura Noir,Audiopain en Infernö (de laatste exemplaren te verkrijgen bij mijn distributie).
Daarna is nog de "Warthog" 7"ep uitgebracht en nog een 7"ep waarvan ik de titel effe kwijt ben.
De "warthog" ep bevat nummers ten tijde van 1997/1998

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-08-2004 11:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 9:53 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ze hebben wel zeker een website: www. nocturnal-breed.com
En ze bestaan nog steeds, ze hebben onlangs een dubbel split 7" klaphoes ep uitgebracht met Aura Noir,Audiopain en Infernö (de laatste exemplaren te verkrijgen bij mijn distributie).
Daarna is nog de "Warthog" 7"ep uitgebracht en nog een 7"ep waarvan ik de titel effe kwijt ben.
De "warthog" ep bevat nummers ten tijde van 1997/1998

Heb dank, heer Hub.

edit: website werkt niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 11-08-2004 11:42]

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-08-2004 11:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

+ ze treden 29 oktober op in Nederland (Leeuwarden).

Als ik het me goed herinner (heb oooooit eens een nummer van deze band gehoord), zat Shagrath (Dimmu) niet ooit bij deze band??

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-08-2004 12:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 11:57 schreef NecRobert het volgende:
+ ze treden 29 oktober op in Nederland (Leeuwarden).

Als ik het me goed herinner (heb oooooit eens een nummer van deze band gehoord), zat Shagrath (Dimmu) niet ooit bij deze band??

Ik dacht Silenoz,maar kan het best fout hebben...

spelfout weggehaald...

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-08-2004 12:22 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 augustus 2004 12:16 schreef varanus het volgende:
Ik dacht Silenoz,maar kan het best fout hebben...

Het is inderdaad Silenoz.

http://www.bnrmetal.com/groups/nobr.htm

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com