|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Destroyer is nog steeds degene die alles regelt bij Nocturnal Breed ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmmm, ik had zo'n box gedowned met remasters van de platen. Gewoon, om eens te beluisteren. Ik vind het maar een beetje saai allemaal. Ik heb het idee dat ik elke riff al wel een keer gehoord heb. |
|
De nieuwe plaat: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En wie brengt hem uit? Peter en Guido van Hammerheart o.k. Karmageddon media, hadden de band al weer gedumpt of niet? |
|
Daar zijn ze al lang weg, met HHR willen ze niks meer te maken hebben en ook Painkiller heeft het verkloot bij de band. De nieuwe plaat gaat nu via Agonia uitkomen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Toch is het jammer dat Kenneth niet meer alle muziek schrijft. Die eerste was zeer vet en daarna zwakte de muziek helaas steeds meer af. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Die samples van de nieuwe plaat klinken lekker! Gaaf artwork ook. |
|
|
|
Nocturnal Breed bestaat nu exact 15 jaar en dit zal gevierd worden tijdens het H&H Metalfest part VIII alwaar de band een speciaal optreden zal geven incl. de strip-act die men in Oslo tijdens het Inferno fest 2003 heeft gebruikt. Plaats: De Azijnfabriek, Roermond 22 januari 2011. De band zal voor deze show ook al hun oude en zeldzame merchandise meenemen vanaf het begin van het bestaan t/m nu (zowel shirts als CD's en alle vinyl!!! Dus verzamelaars die nog iets missen in hun collectie moeten zeker langskomen!) Tevens word er weer hard gewerkt aan een nieuwe plaat en zal er komend jaar een DVD uitkomen met de hele geschiedenis van de band incl. vele extraas Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nieuw liedje. Best wel goed, eigenlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind hem nogal tammetjes. |
|
http://www.metalhammer.co.uk/news/exclusive-scuzzed-up-oslo-thrashers-nocturnal-breed-stream-new-album-in-full/ WTF, dat laatste nummer is gewoon black metal. |
|
quote:Nocturno Culto op zang ook nog. |
|
Doet me aan Master's Hammer denken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |