|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sorry nooit van gehoord. Waar is het mee te vergelijken? En welk nummer raad je me aan (dan kijk ik nou even)? |
|
Het is Triumpf Of The Blasphemer en het is Bitch met een T. Coole nummers? probeer de cover van Death maar eens, genaamd 'Evil dead'. Verder is screaming for a leather bitch wel een lekker nummertje en Triumpf Of The Blasphemer -het nummer- ook wel. De oude nummers vind ik beter dan de nieuwe. "k heb zelf dus het minialbumpje Triumpf Of The Blasphemer en 'No retreat...No Surrender. Nocturnal Breed |
|
Nocturnal breed is idd ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Als ik me niet vergis heb ik die een jaar of 4 geleden gezien als support van In Flames maar ik kan ernaast zitten..... |
|
quote: Lijkt me sterk... |
|
NB HEERSCHT !!!!!!!!!!! sebinsagoil |
|
Ben er niet kapot van...Qua black/thrash vind ik Eternal Autumn beter. Of het debuut van Bewitched. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Nou heb ik nog wel een vraagje over N.B. Wie spelen er nou eigenlijk in??? Ik dacht dat Necrobutcher van Mayhem bas speelde, het geluid komt ook wel lichtelijk overeen maar als ik dan op de mayhem site kijk bij andere projecten van de bandleden staat N.B. er niet bij... Verwarring alom. |
|
quote: Ik kende het niet en heb er net een nummer van gedownload, het enige wat ik te zeggen heb is: Hoe haal je het in je hoofd om die 2 bands met elkaar te vergelijken?!?! Totaaaaaaaaaaal anders. |
|
quote: Er zitten zoiezo luitjes van Mayhem en Dimmu in en verder geen idee. Black Metal ist krieg :-) |
|
quote: Ja zover was ik ook wel. Wie??? en wie kan dat bevestigen? |
|
Binnenkort komt de Uberthrash split double 7"EP met Nocturnal Breed,Audiopain,Aura Noir en Infernö.......HDG-distributions heeft 10 stuks weten te bemachtigen van het in de voorverkoop al bijna uitverkochte plakje vinyl Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Noorse neo-thrash.. En dan nog wel kut uitgevoerd ook. Ik, Wil Schuurman |
|
Ruige thrash met een megavette liveshow tegenwoordig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
nog meer lui die Nocturnal breed samen met emperor en bal sagoth in de baroeg hebben gezien. Is al weer wat jaartjes terug. Was een erg fijn optreden. [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 02-04-2004 18:58] |
|
quote:Yep,was de eerste keer Nocturnal Breed in Nederland.Was erg veel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De nieuwe op geel vinyl 7"ep getiteld "Warthog" komt nu naar mijn brievenbus.Tevens zullen er een paar te krijgen zijn via het bekende HDG-distribution. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
leg er dan maar eentje voor mij appart |
|
quote:OK, Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb alleen 'Aggressor' van ze, de rest boeide niet zo. Bestaat deze band nog? Ze hebben iig geen website. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 11-08-2004 9:32] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ze hebben wel zeker een website: www. nocturnal-breed.com En ze bestaan nog steeds, ze hebben onlangs een dubbel split 7" klaphoes ep uitgebracht met Aura Noir,Audiopain en Infernö (de laatste exemplaren te verkrijgen bij mijn distributie). Daarna is nog de "Warthog" 7"ep uitgebracht en nog een 7"ep waarvan ik de titel effe kwijt ben. De "warthog" ep bevat nummers ten tijde van 1997/1998 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Heb dank, heer Hub. edit: website werkt niet. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 11-08-2004 11:42] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
+ ze treden 29 oktober op in Nederland (Leeuwarden). Als ik het me goed herinner (heb oooooit eens een nummer van deze band gehoord), zat Shagrath (Dimmu) niet ooit bij deze band?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik dacht Silenoz,maar kan het best fout hebben... spelfout weggehaald... |
|
quote: Het is inderdaad Silenoz. http://www.bnrmetal.com/groups/nobr.htm |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |