|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat het de 14de is..De 13de zitten we al bij Moonsorrow Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zit je al in Friesland, dus in de buurt |
|
quote: of niet, wij krijgen ook nog steeds -175 euro maar daar kan de organisatie die er nu zit ook nix aan doen, hoop dat het tegenwoordig beter geregeld is succes |
|
Ik kiek wel eem, ken ik meteen eem loangs omaaaaaaaa Als ze dit keer wel wakker is en ik niet weer voor niets dat pokke eind heb afgelegd. |
|
Leuk initiatief! Zie jullie daar Bla |
|
quote: Helaas wel een dag later Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Waarschijnlijk aanwezig. Goed initiatief en we moeten de drentse metalscene supporten! see you at occultfest! |
|
Zelfs ik ga mijn best doen om erbij te kunnen zijn. Heulemaal vanuit bruisend Haarlem. Enne, Amsterdammers voor 1,75... Geldt dat ook voor de treinreis? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:That's the spirit! |
|
ook wel aanwezig. goedkoop zat worden op loopafstand. Een kleine snol zit zo vol. |
|
|
|
En reserveren doe je bij wie? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
Heeej op de website staat bij 14 april "o.v.b." Het gaat wel door toch? Het programma is o.v.b. natuurlijk. Ik heb de trein naar Assen al gereserveerd Bla |
|
Gaat door hoor |
|
*kick* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Het speelschema: 21.00 - 21.30 Dying Flame 21.45 - 22.30 The Embodiment 22.45 - 23.30 Fuelblooded 23.45 - 00.45 Next Waste Dimension Naast de concerten is er ook allerlei randgebeuren, zoals een Metal-markt te vinden in het Mercurius Theater . Via de website van zwaremetalen.com worden vrijkaartjes verloot. De zaal gaat open om 21.30 uur, de entree bedraagt slechts EUR 5,00 (voor leden van PopAs EUR 3,00). Lijkt me ERG lullig voor Dying Flame, dat de mensen pas de zaal in mogen als zij klaar zijn... |
|
|
|
Mooi is dat. |
|
quote: Damn! |
|
Dying Flame is zo true die spelen VOOR openingstijd Maar openingstijd is dus 20.30 |
|
KICK! Dit is dus vanavond al! Alle metalheads uut Drenthe kom op! Wij zijn iig aanwezig hell yeah! see you at occultfest! |
|
We komen eraan!! - Flappie Alzheimer - Greycloak - Sassette + 1 How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Sassette, dat is lang geleden [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 14-04-2007 20:33] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |