|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad! Maar ja ik werd gedwongen he Het was gezellig gisteravond! Eindelijk weer eens een concert op loopafstand! Als er de volgende keer nou ook nog echt leuke bands komen ben ik helemaal tevreden How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Prima vermaakt! Alleen jammer van de zeer matige opkomst en idd wat eerder al vermeld werd: Deur om 20:30 open en alles moest nog gebeuren waardoor de boel uiteindelijk ongeveer direct al 3 kwartier uitliep. Verder prima feestje! P.S. wat blijft die Prodigy-cover van NWD toch GENIAAL !!! |
|
Was idd zwaar gezellig, ben toch aardig tevreden. Opkomst was idd jammer, en de start had ook beter gekund, maar ach .. |
|
Was erg gezellig, goedkoop bier en NWD heerschte! Heel jammer van de lage opkomst en de trage start (waardoor wij zelfs Dying Flame nog hebben kunnen zien dus elk nadeel heb ook weer zijn voordeel ha ha). Volgende keer toch meer promotie! Maar er waren gelukkig genoeg bekenden om mee te ouwehoeren en een aantal sjappies die erg grappig waren. Jenje bedankt! Sorry ik bedoel eigenlijk Jenje regeert! see you at occultfest! |
|
quote:Gelukt? |
|
De foto's staan nu online op www.metalshots.com Sorry aan FB, ik heb maar 1 nummer kunnen zien dus maar een paar foto's. Nog meer sorry aan NWD, ik heb ze helemaal gemist. Het programma liep helaas uit ja... Ik moest de trein halen naar Groningen en nog in de Ster werken. Bla |
|
Dikke heersch, sta op geen enkele foto! Leuke avond, ondanks dat het nogal wat rommelig georganiseerd was. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gelukkig, ik heb me achter Remi kunnen verbergen |
|
Ik kan je toch duidelijk zien hoor Bla |
|
quote: Ja dat heb je als je zo groot en gespierd bent als Remi Ik kna 300 wrooden per mniuut tpyne |
|
Mooi formaatje zaal. Volgende keer het formaat van het publiek wel even op aanpassen Enfin, mooi spelen, mooi drinken |
|
Bewoner van onze boerderij was er ook, maar die vond het ook gezellig.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |