|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Het hele anus.com webdomein HEERST gewoon, punt uit. Ergens staat ook nog een quote van mij in die FAQ van die gast, hahaha... veel mee gediscussiëerd op alt.music.black-metal |
|
Welk deel? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Weet ik niet meer, ging geloof ik over wiet... niet dat het nou echt boeit verder. Z'n reviews zijn ook cool... http://www.anus.com/metal ANUS betekent trouwens 'American Nihilist Underground Society'... [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 29-01-2002 14:31] |
|
hehe, toch niet dit gedeelte he ? Blood of illegitimate children of priests is also intoxicating and delicious. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ANUS is inderdaad een goede site.. het lijkt erop dat het nadenkende gedeelte van de Amerikaanse metalheads zich hier vestigen .. Vooral de reviews zijn een stuk beter dan op de gemiddelde e-zine of in de meeste tijdschriften.. Voorbeeld: Throne of Ahaz - Niflheim Long before "melodic black metal" as a commercial incarnation of rock-n-roll in metal music, the freshness of the genre placed Throne of Ahaz ahead in their fusion of sawing nihilistic metal riffing with majestic yet minimalist melodies leading each piece in a circulation of its own essential moods and perceptions, from which an evolution can synthesize the final direction of each piece. Soaring detours of architecturally suspended melody link striated concepts in tone to increase tension as tone centers are seemingly forgotten to be regenerated in an überchorus which in the essence of Hessian music narrates to a deconstructive revelation of connections that complete a matrix of possibilities within a given structural paradigm, completing the song in exhaustion of its conflict through a larger ordering than either interpretation of the outcome of two independent combatants. Majestic in choice of depth and tone to reflect both sadness and a wandering lustful ambition for the unformed and chaotic in adventure and life as existential journey, these panaromic disclosures unravel in lengthy contributions of melodic resonance to structure, forming within nothingness a landscape on which action changes like ghostly lightning. Thematically inclined toward the Romanticist, these collections of motif in phrase and rhythm maintain an anthemic independence to each song without arriving at formula or repetition in any intrusive degree, returning to a core synthesis for exegesis of the fusion of past with present in the introduction of new or oppositional themes. Throughout these pieces a sense of pacing maintains listenability while a tendency toward the articulate in structure drives an underlying satisfaction. Suggesting strength and experience instrumentalism is subdued but adept in adaptations of composition to physical form, sustaining songs with guitars leading rhythm encased by referential percussion which captures rhythm by overlapping its structures onto unformed space within the context of constant potential for change. Harsh and inflected with theatric counterpoint to song, vocals spray into the stream of string resonance and fill space with timbre and rhythm. These as aggressive elements in support of beauty based around songs branching from key points of a central melodic figure in repetition of that structure are part of a motion to bring structure and appealing form within morbidity to the chaos of black metal, something which appealed to bands at the time such as Graveland and Dark Funeral. While some rock-n-rollisms intrude as odd fills and sustenance budget riffing, these are few and are dwarfed by the classically-styled phrasing executed with precision columns of power chords as used by fast-strumming metal bands worldwide; classicism fills also choice of change in harmonic voicing and structure in the choices used to expand themes. Rigid and well-defined, these songs grow within themselves by conquering space with memorable themes in melody, and build upon that with classic elements of black metal to deliver uniquely coherent praise of the unformed. Nocturnal in transgression and also a sublime sense of natural beauty, this music is intuitive listening. Ok.. in tegenstelling tot de meeste reviews werk je je hier niet in 10 seconden doorheen, maar dan heb je ook wel wat.. bovendien is het natuurlijk zeer bevorderend voor je Engels |
|
quote: En waar gaat je scripie dan juist over? |
|
Het is een leuk geschreven review waar je dus geen zak mee kan. Dit is weer het andere uiterste. |
|
quote:Ja, dat heb ik met ANUS reviews dus ook. Mooi geschreven allemaal, maar ik neem vaak de moeite niet om het hele reveiw te lezen. Lees gewoon het begin over geluidkwaliteit en de "conclusie", voor zover je die hebt bij ANUS. Er staan trouwens erg weinig reviews op die site. |
|
quote: Ja.. dat is dan weer jammer inderdaad.. vrij weinig reviews en vooral van bekende bands... Het blijft moeilijk goede en objectieve reviews te vinden van wat minder bekende bands.. Of het zijn van die stukjes van 4 zinnen met daarbij een puntencijfer van 1 tot 5 ofzo.. maar dat is wel erg weinig info.. Vroeger keek ik vaak bij de SCREAM MAGAZINE (Helaas Noors, maar de reviews staan in Engels op de site ) in het review archief, daar hebben ze echt teringveel reviews.. maar wel heel erg summier.. |
|
quote:URL? |
|
http://www.scream.no/reviewsearch/search.htm Dat is het review-search gedeelte.. Erg korte en vaak inhoudloze reviews, maar wel handig als je echt nog nooit van een band gehoord hebt en je afvraagt wat meneer Schreew ervan vind.. lol By the way... we beginnen lichtelijk off-topic te geraken.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-01-2002 18:03] |
|
quote: Vind je? Ik kan er wel wat mee beginnen... gewoon goed lezen. Niemand zei dat het makkelijk was, natuurlijk. |
|
Ontopic ajb.. Ik denk dat een genre zoals gothic metal best wel es populair zou kunnen worden. Stond bijv. vandaag een heel stuk over in de AD. Waar ze dit helaas sprookjesmetal noemden Als we echter naar de death/black/trash richting gaan kun je die populairiteit echt wel vergeten. Dat is vaak voor mij als metalfan al te hard Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: en het lijkt erop dat hier het nadenkende gedeelte van de Nederlandse en de Belgische metlheads, en daar twijfel ik zeker niet aan nu of metal ooit geaccepteerd zal worden kan mij eigenlijk geen bal schelen, zolang de bands zelf maar niet veranderen in hun doen en het belangrijkste in hun muziek (ze mogen wel verbeteren maar zeker niet verslechteren), want het gaat om de inhoud van een lied of dit nu door alleen metalheads geaccepteerd wordt of door de hele wereld, de inhoud blijft hetzelfde. maar als ik dan toch een oordeel moet vellen denk ik dat metal en alle soorten van metal nooit zullen geaccepteerd worden gewoon door het feit dat de mensen het niet kennen, en hetgeen ze niet kennen beschrijven ze als niet goed en "evil". As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Voor mij is het best zo, als je andere metalheads tegenkomt in jongerencafés of zo, begin je daar meestal ook mee te praten ( ), er is een soort broederschap tussen metalheads, dat vind ik wel ok BERICHT AAN DE REST VAAN DE MAATSCHAPPIJ: |
|
jongeren cafe?? Trieste gast |
|
Gaat METAL ooit geaccepteerd worden in de maatschappij? Alsjeblieft niet zeg... Als metal geschikt gaat worden voor de massa dan is de kwaliteit ervan dus heeeeel ver heen... En als de massa "geschikt gaat worden" voor metal dan eet ik al mijn cd's op (durf ik best te roepen ). En ik vind het wel prettig dat "de massa" mij ziet als "iets anders". Zo word ik nooit gevraagd voor van die achterlijke studentenfeesten . |
|
quote: Wat is er daar grappig aan? |
|
al veranderingen opgemerkt? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Uhm ik hoop dat het nooit geaccepteerd zal worden... Dit vindt ik omdat het metal volk apart is en ik vindt niet dat de rest van de trance en ruk en bef luisterende mensen ook op bijvoorbeeld de camping van graspop moeten zitten. Het metal volk moet samen blijven hangen en er moeten absoluut geen nummers in de "Wannabe Top 40" komen!!! Naja dat vindt ik er van!! See The Absence Behind My Eyes |
|
Hmmm 'geaccepteerd' tjah het wordt in nederland nogwel geaccepteerd, in sommige landen is metal gewoon 'verboden' (veel bans op hoesjes, dat is in ned. niet bijvoorbeeld..) . Maar wat mij opvalt is dat er tegenwoordig veel mensen met cradle of filth enzo beginnen ipv de standaard 'metal-beginners' als metallica. Volgens mij doen veel mensen zo'n cdtje (cof dus ofzo) opzetten omdat het, om het in hun taal te zeggen, 'lekker hard' is... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hoop het niet. |
|
ik hoop het neit.. wordt het nu niet al meer geaccepteerd en wat berijken we er mee. Helemaal niets alleen ergenis dat er steeds meer mensen komen die er niet serieus van houden, zoals dat nu het geval is met nu metal. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |