|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hier ben ik het wel mee eens I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: gothic is toch echt geen rage, gothic is er al heel lang, met als voorloper new wave. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 07-07-2002 21:51] Oud Vuil. |
|
Dat vervelend gothicmetal (WT & AF) is een rage, en helaas is het nu opgepikt door de commercie ... *zucht diep en zet Non Compis Mentis maar aan* |
|
Hoe kom je daar nou weer bij? Dat ze op TMF reclame maken voor een CD met de beste Gothicrock betekent natuurlijk niet dat het een rage is Zie hier trouwens de tracklist van die cd http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=sFjlR6UqphrlR5gCFB8mANcfBQdbDN80lFU=?BOL_OWNER_ID=1000004002367114&Section=MUSIC "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Er staat dan ook gothic metal . |
|
quote: en van alle bekende bands 2 nummers zodat ze er maar geen echte gothic op zouden hoeven zetten. |
|
quote: Ik vind het wel tof dat Lacrimas Profundere nu wat meer aandacht krijgen. Die worden toch nooit zo groot als WT en AF (gelukkig), maar ze maken erg goeie muziek |
|
Jongens, jongens, wat hier allemaal gezegd wordt is helemaal waar. Maar helaas is het al vele jaren zo. Metal is gewoon al sinds het bestaan negatief in de publiciteit(naar mijn menning volkomen onterecht) maar aangezien publiciteit en commercie sinds de start van de popmuziek de belangerijkste onderdelen van het hele gebeuren zijn kunnen wij hier weinig aan veranderen. Dat de muziek van deze sinds die voortgekomen zijn uit commercie in sommige gevallen gewoon bar en bar slecht is maakt voor de grote massa blijkbaar niet uit. Zangeres Floor van After Forever zei op Dijkpop over hun clip:'We hebben een clip gemaakt, maar we zijn metal en dat wil TMF niet dus geen clip voor After Forever.' Dit is het trieste feit en we kunnen volgens mij helaas niets anders doen dan gewoon naar onze eigen muziek blijven luisteren en ons niets aan te trekken van al deze voorgenoemde flauwekul. Dat is naar mijn mening de enige manier! |
|
Het is gewoon de maatschappij die zuigt en niet moet weten van AL wat ook maar een beetje naar eigenheid ruikt, zoals punk, metal, ... Net als enkelen onder ons hoop ik ook dat het zo blijft, en dat het niet wordt opgeslokt door de commerce. Gelukkig voor ons weten wij wat goed is voor de anderen... Laat ons een riff en een schreeuw die nog rauw is, laat ons... laat ons gewoon! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Metal wordt eigenlijk geaccepteerd, want het wordt niet bestraft of openlijk afgekeurd. Ik zie ook nog geen religieuze menschjes bij de ingang van metalfestivals staan protesteren, dus zo marginaal zijn we niet. Gelukkig luistert er een heel klein percentage van de bevolking naar metal. Zouden ZMers naar metal luisteren als het wel populair was? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Of Metal ooit in de maatschappij zal geaccepteerd worden? Hope not!!! Ik ben zoal geen fan van onze maatschappij. Je kan me de bout hachelen! |
|
interesseert me geen reet of dat geaccepteerd wordt of niet. Een duistere ziel leeft in zijn eigen wereld en dat moet niet geaccepteerd worden. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
het lijkt me vreemd wanneer metal door de maatschappij geaccepteerd zal worden (gedoogd kan ik het me wel voorstellen), de metal richt zich namelijk ook dingen die niet binnen de maatschappelijke normen en waarden vallen, is een belangrijk kenmerk lijkt me, dus acceptatie nope, mocht de maatschappij volledig omslaan misschien wel of misschien past de metal zich daar dan juist weer op aan. |
|
quote: hmmmmm een aantal jaartjes geleden: Deicide in de kade, wordt er in de pit een gast in z'n reet gestoken, zowat z'n pees door, heeft een aantal weken niet kunnen lopen (kende em via via). Zelf glen, vonnet te ver gaan, want ze hebben daarna nog maar 1 of 2 nummers gespeeld |
|
de massa zal eerst moeten weten wat metal is voor zr het accepteren. maar de meeste kennen alleen maar black sabbath, deep purple, led zeppelin, en een enkeling nog iron maiden. ze kennen dus alleen maar heavy metal. andere stromingen kennen ze niet. op yahoo staat metal onder rock&pop, metal wordt niet als een stroming gezien maar als hard rock, een sub stroming van rock. |
|
quote: Ik luister niet metal omdat de muziek niet populair is. ik luister naar de muziek omdat ik die mooi vind. voor mijn part loopt dri-kwart van Nederland en Vlaanderen in een venom of pungent stench t-shirt. ik kan daar niet van wakker liggen. het gaat volledig om de muziek. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-07-2002 13:32] |
|
Of metal ooit word geaccepteerd in de maatschappij? Neh... toen we laatst naar dynamo gingen, kwamen we terecht op station duivendrecht(bij de arena) Toen we uitstapte was et station bezaaid van de mensen in t zwart, dus wij dachten: ZIELSVERWANTEN!! maar nee, et waren trancers die uit de arena kwamen na een of ander dansfeest ofzow! maar die stonden ons de hele tijd met groote ogen en open mond na te kijken! Alsof ze de duivel himself zagen!!(zat natuurlijk ook een kern van waarheid in ) Ik denk dat het metal-tempo, om et zo maar te noemen, veel te snel en onbegrijpelijk is voor de "normale mens". Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
MAAR ET BOEIT NIET DAT ET NIET POPIJOPIE IS!!! ET RULLET ZWAAR!!!! Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: Heh sensation black of zoiets....er bestaat ook zo'n sensation white, dan zie je een hele zooi mensen in het wit... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Lijkt me wel komisch, hoor! bij dynamo 2003: de kerk voor et hekwerk Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: Oja, natuurlijk.. Ik stelde die vraag, omdat ik me soms afvraag of ik niet genetisch geprogrammeerd ben om mainstream dingen slecht te vinden. Jeps, mijn gedachten dwalen snel af, en dat was dus een stomme zin. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
I couldn't possibly care less.... the shadow of the wickerman is rising up again |
|
ach, ik word niet meer zo vreemd nagekeken als pakweg 15 jaar terug. hoewel m'n haar een stuk langer is en dan die hi-reclame. volgens mij is het aardig ingeburgerd, ondertussen. Oud Vuil. |
|
quote: het zelfde geld ook voor de nu-metal alleen hebben ze er nu een nieuw naampje aan gegeven |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |