IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 13-06 Lamb of God, Devildriver en In This Moment @ Lantaarn Volgende pagina
lantaarn
Usericon van lantaarn
Posted 18-03-2007 16:51 by lantaarn Wijzig reactieProfiel van lantaarnQuote dit bericht

Woensdag 13 juni:

LAMB OF GOD + DEVILDRIVER & IN THIS MOMENT
Lantaarn, Hellendoorn
Entree: 14 euro (VVK), 17 aan de zaal

voorverkoop start zaterdag 24 maart.

www.lantaarn.nl

30 maart Metal Melt Down oa Suffocation (LUCKY)
01 april Marty Friedman
09 april Dutch Metal Fest oa After Forever, God Dethroned (LUCKY)
26 mei Paul Di'Anno plays classic Maiden
13 juni Lamb of God

[denk aan je capslock volgende keer. Schreeuwen is niet nodig. ]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-04-2007 7:21]

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-03-2007 20:03 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Oei, gaaf! Hopelijk komen ze ook nog in 013 (ze waren ermee bezig geloof ik).

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-03-2007 20:04 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik hoop dat ze daar in het weekend komen dan...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-03-2007 22:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hopelijk komen ze ook wat dichter bij huis.. De VS package (Trivium, Gojira, Machine Head) zou helemaal leuk zijn, afgezien van Trivium.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-03-2007 0:34 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Gaaf, ik hoop wel dat ze ook nog andere shows in Nederland spelen.

lantaarn
Usericon van lantaarn
Posted 27-03-2007 10:30 by lantaarn Wijzig reactieProfiel van lantaarnQuote dit bericht

VVK afgelopen zaterdag gestart. vol = vol 550 tickets beschikbaar. Show zal op tijd afgelopen zijn en voor iedereen die van ver komt of niet wil rijden bieden we de volgende unieke service:

Wanneer je voor dit concert in de Lantaarn met de trein reist naar station Nijverdal, zorgen wij ervoor, dat er een taxibusje klaar staat om je op te halen bij het station en je op, vertoon van een geldig toegangsbewijs, bij de Lantaarn af te zetten. Na de show wordt je weer terug gebracht van de Lantaarn naar het station.

Wil je van deze service gebruik dan moet je dat vooraf aangeven via busvervoer[at]lantaarn.nl zet in je mail met hoeveel personen je reist en met welke trein je aankomt (tijd en richting).

www.lantaarn.nl

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 27-03-2007 10:48 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Vet vet vet, zeker heen!

Goeie service, die taxibusjes!!

renYek
Usericon van renYek
Posted 27-03-2007 11:06 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Beetje ver rijden voor een woensdagavond, 300km retourtje..

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-03-2007 11:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Voor mij 185km enkele reis :/

Hopen dat ze wat dichter bij huis spelen..

Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 27-03-2007 11:57 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

het schijnt dat ik hier naar toe moet, vage deal gesloten met een maatje van me toen ik dronken was wraahaargh

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 27-03-2007 12:00 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2007 11:55 schreef Snaack het volgende:
Voor mij 185km enkele reis :/

Hopen dat ze wat dichter bij huis spelen..

Hm, ik hoopte juist dat je wel zou gaan, dan kon ik meerijden

Laatste trein: 22.31

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 27-03-2007 12:09 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Voor degenen die slaapplekken nodig hebben: ik heb er nog wel wat!

renYek
Usericon van renYek
Posted 27-03-2007 12:31 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik zie dat Hellendoorn dicht bij Zwolle is, dus dat is wellicht toch nog te doen. Rijd ik normaal 75 minuten op als het niet te druk is oppe weg. Naja, ik zie het dan wel.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 27-03-2007 12:32 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2007 12:31 schreef renYek het volgende:
Ik zie dat Hellendoorn dicht bij Zwolle is, dus dat is wellicht toch nog te doen. Rijd ik normaal 75 minuten op als het niet te druk is oppe weg. Naja, ik zie het dan wel.

Zou in ieder geval cool zijn. Heb zang overigens opnieuw opgenomen. Klinkt echt wel beter zo!

renYek
Usericon van renYek
Posted 27-03-2007 12:38 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Vanavond ff faxen dan!
Is ook de enige avond deze week dat ik thuis ben (sowieso dat ik thuis ben deze week hehe).

We faxen vanaaf wel ff

Poissonnariat
Usericon van Poissonnariat
Posted 27-03-2007 18:40 by Poissonnariat Wijzig reactieProfiel van PoissonnariatQuote dit berichthttp://www.soulnerve.nl

Kaarten zijn binnen.

Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 27-03-2007 18:53 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

quote:
Op 27 maart 2007 12:09 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Voor degenen die slaapplekken nodig hebben: ik heb er nog wel wat!

oeh!
zal het eens navragen, zal het je zsm laten weten

lantaarn
Usericon van lantaarn
Posted 04-04-2007 11:53 by lantaarn Wijzig reactieProfiel van lantaarnQuote dit bericht

supports bekend:

DEVILDRIVER!
IN THIS MOMENT --> www.myspace.com/inthismoment

Voor dit concert geldt de gratis pendelservice van Nijverdal NS naar de Lantaarn en terug. Tijdschema volgt.

opgeven voor de pendelservice? busvervoer[at]lantaarn.nl

info: www.lantaarn.nl

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 04-04-2007 12:09 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2007 11:53 schreef lantaarn het volgende:
supports bekend:

DEVILDRIVER!
IN THIS MOMENT --> www.myspace.com/inthismoment

Voor dit concert geldt de gratis pendelservice van Nijverdal NS naar de Lantaarn en terug. Tijdschema volgt.

opgeven voor de pendelservice? busvervoer[at]lantaarn.nl

info: www.lantaarn.nl

Gave supports. Maar als het geld een beetje meewerkt dan zie ik Lamb Of God met Chimaira en As I Lay Dying, en DevilDriver met Life Of Agony

lantaarn
Usericon van lantaarn
Posted 05-04-2007 8:10 by lantaarn Wijzig reactieProfiel van lantaarnQuote dit bericht

De tijden (ovb!)

Deuren: 19.00 uur

IN THIS MOMENT: 19.30 - 20.00
DEVILDRIVER: 20.20 - 21.10
LAMB OF GOD: 21.30 - 23.00

treinen richting Zwolle en verder en Almelo/Enschede en verder om 23.30

www.lantaarn.nl

lantaarn
Usericon van lantaarn
Posted 12-04-2007 9:44 by lantaarn Wijzig reactieProfiel van lantaarnQuote dit bericht

Er zijn extra kaarten beschikbaar via ticketservice. Het betekent niet dat er in totaal meer kaarten zijn! De lokale vvk adressen hebben wat minder kaarten, TSN nu dus wat meer.

Binnenkort definitief schema (zie hierboven), het ziet er naar uit dat iedereen de trein van 23.00 uur kan gaan halen. Geef je dus op voor de gratis pendel (taxi) service.

www.lantaarn.nl

[Dit bericht is gewijzigd door lantaarn op 12-04-2007 9:46]

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-04-2007 10:50 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

-metalhead22
-Hókenman
Aanwezig

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 12-04-2007 10:51 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

- metalhead22
- Hókenman
- 7th Fallen Angel

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 12-04-2007 12:20 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Het wordt op zich allemaal keurig geregeld door de Lantaarn, maar het is nog steeds te ver weg. Naja, dan maar Lamb Of God en DevilDriver afzonderlijk bewonderen in de 013 en voor iets meer geld.

lantaarn
Usericon van lantaarn
Posted 12-04-2007 12:31 by lantaarn Wijzig reactieProfiel van lantaarnQuote dit bericht

Dank u. Gelukkig voor veel mensen ook weer wel in de buurt. Daarnaast zit er nog wel wat verschil in een band als LoG in 013 of Lantaarn zien.

www.lantaarn.nl

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 12-04-2007 12:39 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Dat is waar, ik was er ook graag bij geweest. Maar zonder auto is het vanuit de Randstad niet echt te doen helaas.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com