|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heel erg tof! Porcupine Tree komt naar de Effenaar en wel op 26 juni! Zaterdag 31 maart begint de vvk.... Check dit voor details: http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=699 Komen ook met een nieuw album! Tot nu toe nog geen slecht materiaal van de hand van Steven Wilson kunnen bespeuren, dus ben benieuwd.... |
|
heen |
|
Godverdomme, dat is a) ver weg b) midden in mijn tentamenweek. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
woei! jammer dat het zo'n eind weg is en trein en helft van concert moeten missen en blabla Je moeder. |
|
quote:Crashplek en ontbijt zijn geen punt hoor edit: als het geen punt vindt om om 6.30 op te staan de volgende morgen [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-03-2007 19:39] |
|
Als ze niet dichter in de buurt spelen, aanwezig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: +1 "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
28 juni ook in de Melkweg!!! 17th June - Switzerland, Interlaken - Greenfield Festival 22nd June - German, Cologne - E-Werk 23rd June - Germany, Neuhausen - Southside Festival 24th June - Germany, Scheebel - Hurricane Festival 26th June - Holland, Eindhoven - Effenaar 27th June - Belgium, Antwerp - Hof Ter Lo 28th June - Holland, Amsterdam - Melkweg 30th June - Germany, Offenbach - Capitol 5th July - Germany, Berlin - Columbia Club 6th July - Poland, Warsaw - Club Stodola 7th July - Poland, Krakow - Hala Wisla 8th July - Germany, Lepizig - Parkbehne 10th July - Denmark, Copenhagen - Pumpehuset 11th July - Norway, Oslo - Rockefeller 12th July - Sweden, Gothenburg - Tradgarn 14th July - Finland, Joensuu - Ilosaarirock Festival Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
alweer? Die komen vaak zeg...vond de laatste show goed, maar niet meer dan dat....veel te glad.. |
|
quote: daar heb je de ellende al Je moeder. |
|
quote: VLAK NA mijn tentamen, het had niet beter kunnen vallen EINDELIJK ga ik ze zien!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Bedoel je de laatste keer in Paradiso? Dat was imo juist een van de spontaanse optredens die ze de laatste tijd gegeven hebben. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: nee, ik doel op de show in 013 |
|
quote: japhe, zullen we daarheen? |
|
checkerdecheck Je moeder. |
|
Voor de mensen die nog geen kaarten hebben: Opschieten want de VVK gaat erg hard! |
|
quote: len, doen? Je moeder. |
|
Und ausverkauft (Amsterdam trouwens ook) |
|
Allang geregeld Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hm, kut... Je moeder. |
|
quote:+1 |
|
zag het weer eens te laat ach ja, weer geld bespaard! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Beetje lastige datum, dus ik heb de beslissing ook maar voor me laten nemen door gewoon te lang te wachten met 't kopen van een kaartje |
|
vanavond |
|
donderdag Godver, ik heb nu al zin in de live uitvoering van Anasthetize Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |