|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Geweldige band. Ik bezit beide splits en het Towards... album, erg goed. De andere albums heb ik ook gehoord, op Fimbulvinter zijn de folk invloeden wel wat subtieler gebracht in vergelijking met de andere albums. Deze band is toch wel van de beste voorbeelden van een geslaagde mix tussen folk en black metal. |
|
Geweldige band. Ik bezit beide splits en het Towards... album, erg goed. De andere albums heb ik ook gehoord, op Fimbulvinter zijn de folk invloeden wel wat subtieler gebracht in vergelijking met de andere albums. Deze band is toch wel van de beste voorbeelden van een geslaagde mix tussen folk en black metal. |
|
Ik ben nu 'Towards The Firmaments Verge Of Life...' aan het beluisteren en heb eigenlijk al min of meer besloten dat ik binnenkort alles van deze band ga aanschaffen, want godver, wat is dit een ontzettend heerschende bak herrie. Dé ontdekking van 2007 voor mij tot nu toe. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Cds van deze band kosten ook geen drol, met beetje zoeken 7 euro per cd inclu verzendkosten. heb alles zowel op tape als op cd :x, waarom ik het ook op tape heb weet ik eigenlijk ook niet. |
|
Ken de band al een hele tijd...erg goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zojuist de twee splits gekocht! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
zo grappig met die pjjjjoiiingj geluidjes klinkt wel lekker pagan signature |
|
HEUY!!!! Ik heb towards... die ik al erg goed vond, maar nu ook maar eens Fimrulvinter in mijn cd-speler gepleurd...maar die blijft er toch nog wel effe inzitten, wat een geniale plaat |
|
Towards nog wat.. heb ik ook, vette plaat is dat. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 20-09-2007 10:52] Against God and Government |
|
HEUY!!!! Wat heeft From Behind the Horizon toch een erg aanstekelijk muzieklijn .....ze moeten toch een keer deze kant opkomen |
|
Ben ik het mee eens Heuy....word aan gewerkt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Cool! ...maar aan de andere kant, het zal wel weer in Limburg zijn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: HEUY!!!! Als je ergens heel graag naartoe wilt, dan ga je er ook naar toe en makt afstand niet uit...zo groot is Nederland nu ook weer niet |
|
Da's waar, Nederland is maar klein dus klagen mag niet in dit kikkerlandje. En buiten dat, als iemand ze persé in hun eigen dorpje wil hebben...dan moeten ze zelf maar de handen uit de mouwen steken en iets organiseren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mocht deze geweldige band onze lagelanden aandoen. Dan wil daarvoor graag vanuit friesland afreizen. Kroda wat een band! |
|
zo de moeite? signature |
|
edit : dat zit dik goed signature |
|
Zwaar gave band is dit! |
|
Helaas komt Kroda niet om de show te doen op 2 mei Het bericht van Eisenslav: Hej Marcel I have bad news from our side. We are forced to cancel our tour. Because we still haven't a passport for foreign travel for 1 of our crew member. We can't play without him and that's why yesterday we decided to cancel our trip. We was trying to solve the problem with all possible ways: we was trying to gave money to the passport office... we was trying to use familiar serious people with good connections... But it seems that post-soviet burocratic system couldn't be broken. I am really shamefull of my native country... I hope, we will stay in touch and maybe (if you will keep your wish) we would make this tour later... Once more - take our appologies. We was trying to do all our best, but we couldn't. Eisenslav, Viterzgir and KRODA live crew We gaan in ieder geval door met proberen dat laatste paspoort te krijgen en ons doel is om deze show in november te laten plaatsvinden. Dit zou genoeg tijd moeten zijn om dat laatste paspoort te krijgen...als ze een beetje meewerken in Kiev tenminste. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Echt ontzettend jammer dit! Hopelijk lukt het in het najaar! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De Hypocrisy cover Apocalypse vinnek wel heel speciaal signature |
|
Gave cover inderdaad. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nieuwe (officiele) live CD is erg gaaf. Erg mooi boekwerk bijgeleverd ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Die moet ik ook nodig gaan aanschaffen ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ben nu die Live In Lemberg plaat aan het beluisteren en die is wederom enorm de moeite waard. Overigens komt er binnenkort al weer een 'nieuwe' release aan van Kroda: quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |