|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan ga ik toch iets meer tijd steken in het vinden van die CD. Hun nieuwe drummer (uit Rusland en niet uit Oekraine zoals de rest van de band) is namelijk fel tegen het hele nazi gebeuren. Dan zou trouwens een band als Deinonychus uit Nederland ook geband moeten worden aangezien zij diezelfde adelaar ook gebruiken (zonder de swastika in de cirkel maar wel de typisch Duitse adelaar). Anyway, er zal toch nooit iets veranderen aangezien iedereen toch blijft slikken wat de Antifa ons voor blijft kauwen zonder er tegenin te durven gaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Btw Count Usher, gaan wij nu geband worden vanwege de afbeeldingen die we hier geplaatst hebben? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wie weet man. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Doe er nog de groeten bij aan de AFA-spionnetjes die wellicht hier zitten en dan moet een ban toch wel lukken Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: OWW had jaren geleden al door hoe het zat, dus! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: De bewuste cd is de split met oprich. Daar heeft eisenslav idd een discutabel shirt aan. |
|
quote: Ik lees dit nu pas maar dit klopt. Ik heb het boekje even ingescand: Verder staat er ook nog een gezellige 14/88 in de thanks list: quote: Vanzelfsprekend... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik kan de nieuwe Kroda aan iedereen warm aanbevelen. Eén metronoom op de tonen van Mother Ukraina, gespeend met die folk-aspecten en de orgastische uitspattingen. Nil novo sub sole maar 't is wel één van de wenige Ukraieense bands die blijft deliveren. En nu gaan we vegen |
|
ik vind wel grappig dat anti tatar/turkse van kroda. Alsof oost-oekraine ook 1200 jaar geleden ukrains was. |
|
Ja, da's grappig hein. En nu gaan we vegen |
|
In 2007 vond ik dit nog vet zie ik. Alles van Kroda inmiddels al een aantal jaar de deur uit, heb helemaal niets meer met deze meuk. |
|
Leuk bij een beschuitje of een boswandeling. Still. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |