|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
- Whispering Gallery - We, the Gods - Wings of Fury Staddijk - Nijmegen BE THERE!!!!! |
|
tering zeg nijmegen..... but we shall see |
|
of in het oosten ? ... |
|
of in 't westen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
En niet in het zuiden |
|
In het oosten moeten jullie spelen... en Whispering Gallery ook Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Zal eens kijken of het lukt te komen kijken.....Suzanne op een We, the Gods concert, poging 2 I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
hehe.... Hopelijk komen er nog meer pogingen |
|
quote:denk het wel I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Hee Judge M: kunnen we kaartjes kopen aan de deur? en hoe laat gaat die deur open? (ben echt dol op de -smiley!) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Kaarten aan de deur 15 piek Zaal open om 21.00 uur 22.00 uur: Wings of Fury 23.00 uur: We, the Gods 24.00 uur: Whispering Gallery Oh ja Suus.. jij en Paul hadden nog wat van ons te goed... Ik zet jou wel op de guestlist.. (krijgt Paul de CD wel..) |
|
quote: Helemaal te gek ... xie je daar wel. |
|
quote: Kan iemand mij uitleggen waar in Nijmwegen dit is?? (want ik ben niet bepaald bekend daar...) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 25-05-2001 14:23] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hmmm... ja een adres zou welkom zijn |
|
Adres = Staddijk 41 Makkelijk te vinden vanaf de snelweg. In Nijmegen de A73 naar Venlo en dan de afslag Dukemburg. Bovenaan de afrit linksaf en na het viaduct de eerste links... Daarna ligt het na een meter of 300 aan de linkerkant... |
|
Niks voor onze Nijmeegse Ion trouwens? Jij hield toch van doom- en gothic metal? |
|
Judge M, Bedoel je mij?????????????????? Ik woon trouwens niet in Nijmegen, maar ik heb wel busabbonement naar Nijmegen, ik zit daar op school, ik woon wel in de buurt. |
|
Dan zie ik jou daar in elk geval Judge M! Aan andere ZM-ers: komen er meer mensen? is het handig als we iets afspreken zodat we een mini-meeting kunnen houden, of zijn wij de enigen die hier heen gaan? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ik kan niets beloven... 'k heb vandaag ook weer een concert(je) gemist doordat eea op m'n werk enigszins uitliep Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Tja, ik ga dan gezellig zijn in delftzijl. Ligt niet echt in de buurt. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
YEEEHAWWW!! dit is een uitstekende gelegenheid voor de TTDCN om wat TRENDY GOTHICTIENERSLETJES aan de "tand" te voelen!!! Defloratio et Fellatio! |
|
quote:Gelukkig ben ik geen tiener meer I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
We vragen heus niet om 'proof of age' voordat we aan de noeste arbeid gaan! |
|
Is ben dus z'on gothictienerslet??????? Ik kan niet. Er gaan dan geen bussen en niemand uit mijn omgeving gaat en mijn ouders zijn naar zo'n verjaardag. En anders zeggen ze vast dat ik pas nog ergens ben geweest en dat dat niet zo vaak hoeft. Ik baal met mijn leeftijd |
|
hoho, we hebben strenge selectiecriteria, lang niet iedereen kan dat felbegeerde predikaat dragen!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |