|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Lang, breed, lelijk, lang haar, forse schaafwonden aan het hoofd wegens ongelukje. |
|
quote:Hmmm....zo lopen er zoveel op het gemiddelde concert I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Dan wordt het tijd om je paranoide te gaan gedragen op concerten!! Anyway ik hoorde via de overige bestuursleden van de TTDCN dat 2 juni geen prioriteit heeft, dus waarschijnlijk zijn we er niet. |
|
quote:Hmm... en dat terwijl die avond 2 van de 3 bands DOOMmetal spelen... |
|
quote:Ik ben eigenwijs en doe die jurk toch aan I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Doom metal en Gothic zijn allebei zo GAY als de ziekte, dus zal d'r wel veul nat vrouwvolk rondlopen. Heb zelfs een MDB longsleeve voor zulke occasions! *) *) oh ja, en omdat ik al jaren fan ben van MDB, maar dit terzijde. |
|
Ik ben gewoon mooier in een jurk dan in een longsleeve..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
dat kan ik na deze avond wederom niet anders dan volmondig beamen...... Was een gaaf optreden trouwens... Dank aan alle aanwezigen... Suus: ga je er nog een stukje over schijven? Paul: Kan ik de foto's die je gemaakt hebt een keer zien/krijgen/bijbestellen? |
|
quote:hmmmm is wel de bedoeling.....de foto's krijg je te zien, voorop gesteld dat ze gelukt zijn, want onze camera had kuren I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik ga de foto's vanmiddag ophalen dus we zullen zien |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |