|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De Belgische underground metalorganisatie Lugburz is niet meer (geen 1 aprilgrap). http://www.lugburz.be Met het verdwijnen van Lugburz verdwijnt er een begrip in de Belgische underground metalscene Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
En ? ga lekker janken op belgische sites ? Fuck the world and fuck you |
|
Wat voor iets gewèèldigs was het dan? 'Black Metal Support' klinkt voor mij net zo krom als 'Doe-het-zelf service'. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Leg het eens uit, ik heb er nog nooit van gehoord. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
1. WIE? 2. Who cares? Bands komen en gaan, dat houdt de metal in stand ... |
|
maar was het een band ? Fuck the world and fuck you |
|
Toch is het jammer, was altijd wel goeie shit op te vinden. |
|
Hun cd 'Aardmannen' die zich ergens in de diepste krochten van m'n collectie moet bevinden is een typische voorbeeld van armoedige, slecht gespeelde ruisblack. Het optreden wat ik van ze gezien heb als voorprogramma van Sunn 0))) was bovenal erg saai en ongeïnspireerd. Kan nou niet zeggen dat ik het jammer vind dat ze ophouden te bestaan. |
|
Dat is Lugubrum Dit is geen band, maar een organisatie, concerten.. dat soort spul. Godverdomme Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan hou ik wijselijk mijn mond verder. |
|
Lugburz was voor alles wat underground was in België vrij belangerijk. Tien jaar lang was het dé organisatie bij uitstek om concerten te organiseren (de legendarische Gentse Bieste zijn daar een goed voorbeeld van), men bracht platen en demo's uit van undergroundbands, de site was dé portaalsite naar alle undergroundbands en activiteiten in België. M.i. is dit een zeer groot verlies voor de Belgische underground. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Beli, meneer met een rokskie aan.. gecondoleerd |
|
quote: KILT, het is een KILT! Een KILT, zeg ik u! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Muhahha ja idd hahaha, lol |
|
quote: Waarde vriend Usher, wanneer ga je die user-icon eens aanpassen... Ik krijg er echt steeds enorme pijn van in mijn vingers en tenen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Die usericon van jouw is ook lekker smaakvol, want vind je daar zelf van eigenlijk? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, verdomme, R.I.P. Lugburz. Heb het zo'n een 10 jaar gevolgd, sinds het begin. Bevatte een schat aan info over de Belgische scene. Lugburz gaf de vroege Belgische black en death bands een website, organiseerde concerten en festivals, legde een Wacken bus in, bracht compilaties en CDs uit, ... Er is bij deze een waar tijdperk afgesloten waar ik sublieme herinneringen aan heb 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
GET OVER IT!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Op de site is een korte mededeling te zien over 10 jaar underground support en verder niets. Waarom is men ermee gekapt dan? Geld, mensen, ZOG? Of toch een slechte grap? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ze zijn overal. Fuck the world and fuck you |
|
Ik zie hier zo al drie personen die samen een nieuwe Lugburz op kunnen gaan richten... dus waar wachten jullie nog op? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zwijg mij ervan, kwam zaterdagvoormiddag online, ga op Lugburz en dat is het eerste dat ik zag. Dag begon al goed. Zal Lugburz missen, dat is zeker. |
|
quote:tijdsgebrek, desinteresse, familiale situaties, werk en many others. [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 01-04-2007 23:01] |
|
quote: of hou je bek verdorie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: LOL,+1 Lik je wonden en ga zelf verder inderdaad. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |