IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : R.I.P. Lugburz.be Vorige pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-04-2007 23:25 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Precies...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-04-2007 0:46 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Stonden op de website ook een stuk of 100 mp3's van Belgische black/death/doom groepen. Zo heb ik onder andere Panchrysia, Gorath, Gotmoor, Pantheïst enz ontdekt.

Faustian Spirit of the Earth

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 02-04-2007 2:30 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ten tijde van de cassetjes en de snail mail, de tijd dat internet uit de grond werd geschopt, was Lugburz de enigste Belgische portal. Ze promootten de ganse scene en hebben zo ook de eerste site van mijn band destijds opgezet. Nostalgie. Ergens wel jammer dat ze gestopt zijn.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 02-04-2007 7:37 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Jammer dat deze organisatie er mee kapt. Heb er in het verleden heel wat leuke bands door leren kennen zoals Gotmoor en Lugubrum.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com