IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : R.I.P. Lugburz.be Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-04-2007 15:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

De Belgische underground metalorganisatie Lugburz is niet meer (geen 1 aprilgrap).
http://www.lugburz.be

Met het verdwijnen van Lugburz verdwijnt er een begrip in de Belgische underground metalscene

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-04-2007 15:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

En ? ga lekker janken op belgische sites ?

Fuck the world and fuck you

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-04-2007 15:47 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 1 april 2007 15:44 schreef mental het volgende:

jij weet duidelijk niet wat Lugburz is, euh, was.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 01-04-2007 15:47]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 01-04-2007 15:54 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Wat voor iets gewèèldigs was het dan?

'Black Metal Support' klinkt voor mij net zo krom als 'Doe-het-zelf service'.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-04-2007 15:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2007 15:47 schreef Beli Mawr het volgende:
jij weet duidelijk niet wat Lugburz is, euh, was.

Leg het eens uit, ik heb er nog nooit van gehoord.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2007 17:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

1. WIE?
2. Who cares?

Bands komen en gaan, dat houdt de metal in stand ...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-04-2007 17:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

maar was het een band ?

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-04-2007 19:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Toch is het jammer, was altijd wel goeie shit op te vinden.

WMP
Usericon van WMP
Posted 01-04-2007 19:13 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Hun cd 'Aardmannen' die zich ergens in de diepste krochten van m'n collectie moet bevinden is een typische voorbeeld van armoedige, slecht gespeelde ruisblack. Het optreden wat ik van ze gezien heb als voorprogramma van Sunn 0))) was bovenal erg saai en ongeïnspireerd. Kan nou niet zeggen dat ik het jammer vind dat ze ophouden te bestaan.

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-04-2007 19:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat is Lugubrum

Dit is geen band, maar een organisatie, concerten.. dat soort spul.

Godverdomme

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

WMP
Usericon van WMP
Posted 01-04-2007 19:18 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Dan hou ik wijselijk mijn mond verder.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-04-2007 19:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Lugburz was voor alles wat underground was in België vrij belangerijk. Tien jaar lang was het dé organisatie bij uitstek om concerten te organiseren (de legendarische Gentse Bieste zijn daar een goed voorbeeld van), men bracht platen en demo's uit van undergroundbands, de site was dé portaalsite naar alle undergroundbands en activiteiten in België.
M.i. is dit een zeer groot verlies voor de Belgische underground.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-04-2007 19:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Beli, meneer met een rokskie aan.. gecondoleerd

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-04-2007 20:50 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2007 19:51 schreef MMayo het volgende:
Beli, meneer met een rokskie aan.. gecondoleerd

KILT, het is een KILT! Een KILT, zeg ik u!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 01-04-2007 20:52 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 1 april 2007 15:44 schreef mental het volgende:

Muhahha ja idd hahaha, lol

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-04-2007 20:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2007 20:50 schreef Count Usher het volgende:

Waarde vriend Usher, wanneer ga je die user-icon eens aanpassen... Ik krijg er echt steeds enorme pijn van in mijn vingers en tenen.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-04-2007 20:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2007 20:50 schreef Count Usher het volgende:

Die usericon van jouw is ook lekker smaakvol, want vind je daar zelf van eigenlijk?

"This one is older than shit, heavier than time!"

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 01-04-2007 22:11 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Ja, verdomme, R.I.P. Lugburz. Heb het zo'n een 10 jaar gevolgd, sinds het begin. Bevatte een schat aan info over de Belgische scene. Lugburz gaf de vroege Belgische black en death bands een website, organiseerde concerten en festivals, legde een Wacken bus in, bracht compilaties en CDs uit, ...

Er is bij deze een waar tijdperk afgesloten waar ik sublieme herinneringen aan heb

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-04-2007 22:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

GET OVER IT!!!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-04-2007 22:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Op de site is een korte mededeling te zien over 10 jaar underground support en verder niets.

Waarom is men ermee gekapt dan? Geld, mensen, ZOG? Of toch een slechte grap?

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-04-2007 22:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2007 22:17 schreef M. het volgende:
Op de site is een korte mededeling te zien over 10 jaar underground support en verder niets.

Ze zijn overal.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-04-2007 22:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik zie hier zo al drie personen die samen een nieuwe Lugburz op kunnen gaan richten... dus waar wachten jullie nog op?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 01-04-2007 22:59 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Zwijg mij ervan, kwam zaterdagvoormiddag online, ga op Lugburz en dat is het eerste dat ik zag. Dag begon al goed.

Zal Lugburz missen, dat is zeker.

Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 01-04-2007 23:00 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2007 22:17 schreef M. het volgende:

tijdsgebrek, desinteresse, familiale situaties, werk en many others.

[Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 01-04-2007 23:01]

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-04-2007 23:11 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 1 april 2007 22:18 schreef mental het volgende:
Ze zijn overal.

of hou je bek verdorie

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2007 23:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2007 22:19 schreef altx het volgende:
Ik zie hier zo al drie personen die samen een nieuwe Lugburz op kunnen gaan richten... dus waar wachten jullie nog op?

LOL,+1

Lik je wonden en ga zelf verder inderdaad.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com