|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
-Geen geld, -Geen vervoer (heen en/of terug) -Niemand van me vrienden wilt mee, ik ga dus niet in me eentje, uitzonderinge daar gelaten... -Ze verkopen alcoholvrij bier -Geen tijd (dit komt echt zelden voor) [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 30-01-2002 0:30] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Geen geld en een chronisch tijdgebrek Moet meestal ook alleen en daardoor ligt de drempel ook wat hoger. weinig mensen hier in de buurt die naar metal luisteren geloof ik. jammer jammer jammer "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: De eerste reden maakt mij niet bijzonder veel uit, dan zal ik wel gewoon gaan, van de derde reden heb ik op zich niet al te vaak last, hoewel het natuurlijk wel eens voor zal komen dat ik gewoon geen geld heb. Maar de tweede reden was bijvoorbeeld wel een oorzaak van waarom ik het Iced Earth concert heb moeten missen (helaas.. ). Gezien mijn leeftijd zal ik met het openbaar vervoer moeten reizen, wat dus weleens lastig en vooral ook prijzig (zie kosten retourtje voor wanneer ik naar Iced Earth zou gaan..) kan zijn. Tweede reden dus voor mijn persoon, de andere genoemde redenen zullen het (waarschijnlijk) niet (snel) zijn. |
|
Locatie: kleine of grote zaal, optredens in een te kleine zaal en veel volk (lees stampvol) is nooit leuk. Afstandnaar het optreden te groot. Datum Mijn gezondheid, had bij het laatste optreden van Emperor een barstende hoofdpijn, niet geweest en nu kan het niet meer Voorprogramma: Ik heb echt geen goesting om tussen gasten te staan die maar heen en terug jumpen. En last but zeker niet least : de PRIJS, ik geef niet meer dan 15euro (heb dat tekentje niet op mijn klavier) voor een optreden uit. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
1- Kut bands .. ik ga echt niet naar een band kijken die me niet boeit 2/3- Afstand 2/3- Geldgebrek |
|
Ik kijk niet zo naar prijs/kwaliteit als wel naar moeite die ik ervoor moet doen/kwaliteit. Dus dingen die ver weg zijn of zich doordeweeks afspelen moeten wel heel interessant zijn om mij zover te krijgen dat ik er heen ga. |
|
1. Chronisch tijdgebrek; zeeeeeeeer beperkend, niet alleen voor concertbezoek... 2. Afstand/vervoergedoe 3. Na het Iron Maiden concert in Rotterdam 1999 ben ik enigszins verwend geraakt: elk ander concert daarna kan -bijna- niet anders dan flink tegenvallen hierbij vergeleken! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
1. prijs/kwaliteit ... 2. afstand (als ik een band nog nooit gezien heb wil ik wel wat verder reizen.) 3. kut bands ga ik zowiezo niet kijken. 4. slecht voorprogramma maakt me niet zo veel uit maar als de prijs daardoor veel hoger wordt dan kan ik me bedenken. Ik ben dus niet naar Tatoo the planet geweest vanwege een combinatie van 1,2 en 4. |
|
quote: optie 1, 2 en 4 waaren bij mij ook van toepassing, toch heengegaan. Ik moest uit groningen komen, 100 piek betalen + 45 piek reiskosten, nacht op staion slapen en dat alles om SLAYER te zien. Is dat ff true of niet?! |
|
Meestal tijdgebrek... Andere "verplichtingen": zelf optreden, feestjes allerhande,... [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 30-01-2002 10:57] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Klote examens Iced Earth gemist daardoor! En ook veel geen vervoer of geld. |
|
geen vervoer komt het meeste voor. |
|
- Tijd gebrek (door de weeks is zowiezo klote). - Geen zin. (heel erg ik weet het). - Afstand. - Kut lineup. en daar naast heb ik een hekel in in m'n eentje naar een concert te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 30-01-2002 16:54] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Tijdgebrek zal het niet vaak zijn, hoewel het wel klote is dat veel concerten de laatste tijd door de weeks of op zondag zijn, en als het dan een beetje ver weg is ben ik pas gruwelijk laat thuis. En als het gruwelijk ver weg is, kan het ook voorkomen dat de prijzen van het vervoer mij te hoog worden, om een slecht voorprogramma zal ik niet wegblijven, wel om een slechte hoofdact (slipknot en in flames). Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
-nooit geld -altijd te ver weg -altijd eerder weg moeten ivm treinen -altijd wel iemand die mee "wil", nooit iemand die mee "gaat" -laatste tijd eeeeeeeerg vaak doordeweeks |
|
De hoofdreden waarom ik NIET naar een bepaald concert ga... Hmm, als er andere mensen gaan. Gezelschap = unTrue. |
|
GELD!!!! en nog geen rijbewijs! " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Hoofdreden van alle redenen voor mij IK MAG NIET! ja heel dom, maar ik heb daarom ook maar 1 concert gezien. bah 2de, geen vervoer. 3de, de band bevalt me niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Waarom mag jij niet dan? |
|
Als het uitverkocht is !!!! GVD! |
|
Ja, uitverkocht. GVD da's ook een goeie Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: tell me 'bout it |
|
Concerten zijn ook zo tricky... het lijkt niet zo duur, maar je bent toch veel geld kwijt... Voorbeeldje: XMAS Party (in guldens) Ticket + reserveringskosten: f56,50 Treinretour: f30,- Bonnetjes: (begin meestal met tien) f32,50 Eten: a +/- 10 piek Merchandise: bijv. 30 piek voor cd (bij mij niets toen , omdat ze alleen shit verkochten) Totaal, voor 1 dagje lol: f158,50... Is dit ziek of niet?? .. aarghh... zoiets reken ik dus NOOIT meer uit.. te deprimerend.. |
|
Bepaalde zalen hebben nou eenmaal een slecht geluid. Mocht er een band komen die ik heel graag wil zien, dan zou het kunnen dat ik alsnog ga. En als de afstand erg groot is, dan weeg ik het wel tegen elkaar af of ik dat over heb voor de desbetreffende band. Tattoo the Planet was voor mij best een eind weg, maar omdat ik alle bands goed vind (behalve Biohazard) ik (+aanhang) besloten om toch te gaan. De prijs van een concert kan me niet echt boeien, daar kijk ik eigenlijk niet eens na. the only pleasure is pain |
|
quote:Je bent al 20 en je mag niet!! .... ga op kamers. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |