|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
1)geen zin 2)geen tijd 3)geen vervoer 4)geen geld 5)geen goede bands |
|
- Geldgebrek - Klotebands - Té ver (dus dan bedoel ik ook echt TÉ) - Geen vervoer Ik, Wil Schuurman |
|
- band(s) spreken mij niet aan; - geen zin; - geen tijd; - te ver weg. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
-klotebands -geen tijd vanwege te ver weg en volgende dag werken. (Voor de rest maakt het me weinig hol uit, heb wel geld en vervoer.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik denk zoals de meesten gewoon geen geld en of vervoer wordt toch maar eens tijd om mijn rijbewijs te halen heb ik in elk geval wel vervoer geen geld en geen vervoer = defende nos in proelio |
|
Dat slipknot komt Dit slaat nergens op. |
|
Ja, de rest van de bands, vergeten te zeggen. In Flames heerst, maar met zo'n smak geld en dan Snotlip in je maag krijgen... Brrr. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik heb zo'n vermoeden dat dat voor 0tolerance niet tot de mogelijkheden behoort. Klopt dat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Of je bent te laat met kaarten bestellen (iced Earth b.v. ) Bazzio Attacks!!! |
|
- te ver weg - line-up niet interessant genoeg voor de prijs - In geval van Within Temptation bijv: de lage concentraties acceptabel volk tussen de fans. |
|
mij maakt het geen zak uit wat voor ander volk er rond loopt, vind ik geen reden om niet te gaan... wel: - te moe - te ver - wil de bands die komen wel kennen anders heb ik er na 2 of 3 nummers meestal al genoeg van - een van de bands die ik cool vind gecanceled is (zoals een tijd terug finntroll, ging niet voor tristania) - als er tegelijk met een concert waar ik ga fotograferen een ander concert is; als ik geen foto's kan maken zit ik de hele tijd te balen als het licht goed is, ja ik ben slecht haha - als ik naar een concert ga en er rijd niemand mee, dan ga ik ook al snel niet want ik ben erg slecht in kaartlezen haha www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: haha jij vind jezelf zeker wel super Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
1 prijs/bands verhouding 2 gebrek aan medereizigers (alleen doek niet) 3 andere afspraken 4 te laat kaartjes halen (dit jaar: 1x mortician, 2x bolt thrower, 1x iced earth) Je moeder. |
|
Mensen bij concerten ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Ik sta graag tussen mijn eigen volk (lees metal/gothic mensen). WT staat ergens in de top 100, remember? En natuurlijk ben ik zelf helemaal super! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |