|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan ook, tot dan! |
|
Het optreden in Highlands Ijsselstein was geslaagd! Wij zijn dan ook uitgenodigd om te spelen op het Ijsselpop festival [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 20-04-2007 1:39] |
|
|
|
Cool |
|
Aah, ik dacht al dat ik die naam laatst gehoord had. Leuke nummertjes, in de sfeer van Vesania etc. Pools dus. En waterfiets, je krijgt straks mail. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik heb em gister trouwens maar gekocht bij Boudisque in utrecht, ik zag em liggen en had nog een platen bon, mja :p Hoe krijgen jullie em toruwens bij boudisque in de schappen? |
|
quote:Betalen in Natura! Nee we hebben wat "connecties" We kennen iemand die al jaren bij de Boudisque werkt en die vroeg of ze onze EP mocht verkopen, zodoende |
|
quote: Ik heb nog niks binnen, waarover eigenlijk? |
|
quote: Ik zei ook straks, ik ben niet zo snel. Het is nu nog steeds straks trouwens. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Altijd leuk om hier en daar opbouwende kritiek te horen, daar kunnen we tenminste wat mee namelijk, Volgende week weer een gig, volle zaal als ik iedereen om me heen moet geloven, dus we gaan er een super show van maken, Greetz, zanger hymir [Dit bericht is gewijzigd door Vonth op 27-04-2007 15:18] |
|
quote: Pablo dus ? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
hehe, ook goed check ook de hymirsite http://www.hymir.nl [Dit bericht is gewijzigd door Vonth op 28-04-2007 12:32] |
|
Vanavond gaan we rocken!! Volgens mij wordt het ook een aardig volle zaal... CD'S ZIJN VANAVOND TE KOOP VOOR 5 EURO! Groeten, Per (drummer Hymir ) |
|
Upcoming attacks: 23 juni in t'Ukien in Kampen Met: Monolith Deathcult en See My Solution 1 Juli Tivoli De Helling Met: Distora, Strike First, Gangbang Devils en Risk 7 Juli in Db's Hell's Kitchen Met: Zone, Northgate, Nuestros Derechos en Fentanyl 17 September IJsselPop Met: Line up nog niet bekend! Cheers, Sander |
|
Upcoming attack: Wij zullen het festival op de 2dag openen! [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 24-08-2007 16:31] |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Toffe band ja Klonk ook fijn, in Soest laatst |
|
zijn jullie nog benaderd door iemand van het Gooisch Podium in Hilversum? ik werd laatst gevraagd met Astathica als voorprogramma ergens voor (geen idee wat precies), en heb ze maar naar jullie doorverwezen. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Waterfiets: Voor zover ik weet hebben we daar niks van gehoord, maar ik heb de vraag door verwezen naar ons contact persoon. Iig bedankt! Het is de lichtinval ;') |
|
Onze website heeft een update gekregen: www.hymir.nl |
|
Wat mooi, helemaal zelf geinstalleerd ? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Wat valt er te lachen? |
|
Tijd voor een schopje lijkt me zo! Veel gebeurt sinds laatste (flauwe?) posts. Maar het leukste is toch wel: het behalen van de finale van Clash of the Titans! 21 Maart om 21.00 @ Ekko is deze finale, voor maar 5 euro. meer info op: http://www.clash.dbstudio.nl/ Ook jury rapport enzo |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |