|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vet, gefeliciteerd aan Hymir! Nu nog ff die hele wedstrijd winnen, eindelijk een metalband in de spotlights daar. |
|
SETLIST: 01: Nightmarish Illumination 02: Let The World Be Cold 03: Poltergeist 04: Fractal Deliberation 05: Reminiscence 06: And Sorrow Turned In Death part I 07: And Sorrow Turned In Death part II 08: Soul Monolith 09: What The Moon Reveals 10: Nyctophobia [Dit bericht is gewijzigd door Vonth op 15-12-2009 10:43] |
|
Netjes Pablo Titel is precies wat ik al verwacht had, hehe. Edit: Oeps. Sorry. Mijn fout. Silence dus. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 16-08-2009 13:48] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Nog sorry dat ik jullie kwam storen tijdens het opnemen van de baspartijen. De deur stond open dus ik dacht even te komen buurten Succes met de plaat verder! |
|
http://www.youtube.com/watch?v=6O0fJN9KNFs [Dit bericht is gewijzigd door Vonth op 17-11-2009 14:03] |
|
Dat ziet er niet uit als een studio, heren. |
|
Nyctophobia, bang voor nicotine? En wat een cheapass keyboard? Boeiender |
|
Wat een voor de hand liggende grap 'Tieu, en dat uit jouw mond! Edit: of vingers. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 17-11-2009 14:27] |
|
quote: Sowwy. Boeiender |
|
Met jouw puppyogen en blonde haartjes heb ik je zo vergeven |
|
quote: De recessie slaat ook werkelijk overal toe! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Boeiender |
|
.. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: En nu weer ONtopic, sorry Pablo |
|
quote: sja... geld was op |
|
Verkoop dat keyboard. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Ik ben benieuwd hoor Alleen uh, koop es een pruik voor Per! Die jongen ziet er niet metal verantwoord uit. |
|
quote: haha sja.. moet je bij hem zijn hij kan nog wel geweldig drummen |
|
Hehe, die korte coupe staat 'm goed. En over z'n drumwerk hoor je mij niet klagen Kom maar op met die releasedatum. |
|
denk ergens begin 2010.. tis wachten op de mix |
|
|
|
http://www.hymir.bandcamp.com Dát is de link waar iedereen móet zijn! Beluister het complete nieuwe HYMIR album Nyctophobia!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |