![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zit nog te twijfelen of ik hierheen zal gaan. Moet wel een eind reizen hiervoor, is het het waard of niet? ![]() Never trust a demon girl... ![]() |
|
quote:Uiteraard ![]() ![]() |
|
Heb je ervaring met bloodshed fests? Of is het voornamelijk de sfeer en het ![]() [Dit bericht is gewijzigd door festival666 op 02-10-2007 13:59] Never trust a demon girl... ![]() |
|
quote: Sfeer en bier? Je komt toch voor de muziek en niks anders? ![]() |
|
Daarom vraag ik het ook! ![]() Never trust a demon girl... ![]() |
|
Je kunt natuurlijk ook naar Nijmegen, Carnal Leftovers en co kijken. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Misschien kom ik hier ook nog wel even buurten, mits ik Sdonasa zo ver krijg mee te gaan natuurlijk! Of we kunnen naar Stormrider en Nanowar in de Goudvishal. ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Of niet! Regurgitate jongens!! En wij natuurlijk ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Helaas moet ik het laten afweten met zelf moeten spelen, jammer, had Dr.Doom graag live gezien, cdtje valt iig behoorlijk in de smaak, vooral het laatste nummer. ![]() |
|
Cool! Altijd goed om tehoren! dat laatste nummer wilden we eigenlijk schrappen maar bleek toch wel cool ![]() [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-10-2007 17:45] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Hoe laat spelen jullie eigenlijk want ik heb tot 7 uur bardienst ![]() |
|
3e band volgens mij! Running Order October 13th 2007 Basement Stage 15:10-15:40 Jesus Crost 16:30-17:00 Dr Doom 17:50-18:20 Blood I Bleed 19:10-19:40 Infected Pussy 20:30-21:00 Nice Idiot 21:50-22:50 Massgrav After Party in the Basement with Retard-o-tron video mix tape 0:00 - 04:00 Main Stage 14:30-15:00 Rectal Smegma 15:50-16:20 Drugs Of Faith 17:10-17:40 Putrescence 18:30-19:00 Dead Infection 19:50-20:20 Agathocles 21:10-21:40 Malignant Tumour 23:00-0:00 Regurgitate "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Hmmmz, ik sta in het bovencafe achter de bar. Misschien tijdens jullie show maar even ruilen met iemand van beneden.. ![]() |
|
nog 8 dagen! check www.bloodshed.nl voor alle info ivm met speeltijden, aantal distro's hoe in dynamo te komen enz! wij hebben er zin in! ![]() |
|
Jammer, dan is net een zuypfeest in de zig [gewoon goedkoper ![]() ![]() |
|
op een zaterdag een zuipfeest in de zig. mhh naja slecht hoor ![]() ![]() ![]() |
|
Waarschijnlijk zal ik er pas later zijn, kan ik mijn kaartje ook gewoon aan de deur kopen, of zal het snel uitverkocht zijn? an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Ook een mooi alternatief ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Later op de dag kun je ook nog wel binnen hoor ![]() |
|
inhume komt vast nog een keer ergens in de buurt. en wie weet excremetory grindfuckers volgend jaar op bloodshed ![]() regurgitate wil je toch niet missen, die spelen amper in nl + plus alle andere unieke, bijna nooit in NL spelende bandjes zoals massgrav, putrescence, dead infection ![]() ![]() ![]() |
|
En als Agathocles in Nederland speelt, dan is het in Dynamo ![]() ![]() |
|
Heb der zin an, ik zal met een ZM delegatie de boel komen verkennen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |