|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom ook denk ik Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
|
|
quote: Ah ja... zaterdag alweer "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Lijstje: - Blastmastert - Jbassist - Hagal - Angelofdeath - Audiophile - ... |
|
- Blastmastert - Jbassist - Hagal - Angelofdeath - Audiophile - Judge M. |
|
- Blastmastert - Jbassist - Hagal - Angelofdeath - Audiophile - Judge M. - MrUgly |
|
- Blastmastert - Jbassist - Hagal - Angelofdeath - Audiophile - Judge M. - MrUgly - Dark Incarnation an evil incarnation of DEATH! |
|
Hè wat jammer nou.. ik sta al in het lijstje Nou mensen, tot morgen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
AoD 2 weekenden achtereen in Eindhoven. Het moet niet gekker worden |
|
Vandaag.. Zal me een lekkere bak herrie zijn in de Dynamo vandaag Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
ik ga niet meer Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: |
|
quote: ja Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Nog een Bak Koffie en .... snel naar eindhoven |
|
Ook maar eens richting Dynamo |
|
godverdomme, ik kan dus niet komen vanwege een jicht aanval. ik kan dus niet fatsoenlijk lopen, laat staan een concert wat een hele dag duurt bezoeken... iig veel plezier allemaal bij de fijne orkestjes en tot volgend jaar |
|
Beterschap Tammi! Mooi feestje tot zover. Toch maar even tussendoor naar huis gegaan na een bardienst van 5 uur. Straks maar weer terug |
|
hagal: toch maar gegaan, was wel goaf [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 13-10-2007 23:45] |
|
quote:Je zat meer bij mij aan de bar dan dat je bands bent gaan kijken |
|
quote: ik heb 3 of 4 bands gezien ja maar idd dat hangen beviel wel Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
zo nu op weg allemaal naar Houten deathfest 10 november |
|
quote:Ik hoop het voor je. Ik schat dat 75% van de bezoekers niet uit Nederland kwam |
|
Was een mooi feestje, drummen kon uiteraard beter maar ach. Heb gehoord dat we letterlijk de biertap hebben opengespeeld |
|
quote: wat ik gezien heb is dat de zanger zich in ieder geval totaal heeft leeggespeeld (hulde), en gelukkig hebben jullie nu officiële bandfoto's, want die hadden jullie nog niet.. (Hint: ik was een van de twee stage-gasten van Dynamo Maar het was voor zo ver ik meekreeg goed te doen; gezellig maar niet te druk. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |