![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/8870/Sleepytime-Gorilla-Museum-In-Glorious-Times.html Geweldige band!!! En de nieuwe plaat heerscht. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Mental note to self: die nieuwe plaat aanschaffen! SGM is zó gaaf ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Yup! ![]() Cd is besteld, benieuwd wanneer ik 'm binnenkrijg.. *verheug* Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: Hell yeah!!!! ![]() quote: Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Alweer Het Bimhuis, eerder dit jaar waren ze er ook. Zeker goed bevallen.. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Uhuh! Donders! Hehe wordt de 3e x SGM zien dan dit jaar ![]() ![]() |
|
quote:Loopafstand vh station. Aan't water. Hier. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-08-2007 17:59] ![]() |
|
![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: +1 ![]() ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote:Mooi. Dan kom ik ook ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: hehe net alsof alleen al het feit dat het SGM betreft niet genoeg was om je over te halen? ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Zelfs al schenken ze uitsluitend slootwater dan kom ik nog ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Wanneer je 't IJ als een sloot ziet dan schenken ze inderdaad gepimpt slootwater ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Haaa, gaaaaaaf! Ik ben ook weer van de partij ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Gaaf! Dit keer maar geen kaartjes voor een ander concert die dag kopen ![]() ![]() |
|
en dan komt daar stiekem nog 13 november bij!..@ p60..... ![]() ![]() ![]() ![]() maar dat zetten ze pas online na 18 okt ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En jawel, ik heb alweer Boredoms kaartjes voor dezelfde datum in huis ![]() ![]() |
|
Net het plaatje: Faun Fables - The Transit Rider gekregen, tot nu toe ook zeer de moeite waard. (zanger tevens gitarist van STGM) zal er binnenkort misschien wat meer over schrijven. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Woei, zin in vanavond!!!! ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |