![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een beetje ziekjes en heb voor vanavond eigenlijk al een vergadering staan, ik denk dus dat ik daar maar naar toe ga ipv helemaal naar Amsterdam. Veel plezier allen! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Ik weet het, het is nog erger zelfs want ik heb nog niet eens de nieuwe plaat gehoord ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: hehe och, kan gebeuren. Ik kan het ook niet allemaal bijhouden hoor, alle platen van alle bands die ik gaaf vind luisteren.. tijd tekort! [en geld, dat ook] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Gaan er nog mensen naar het optreden in Amstelveen volgende week dinsdag? ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Wanneer de voeten en benen het nog willen volhouden na een weekendje ProgPower in Copenhagen ben ik er zeker bij! ![]() |
|
Komen ze alweer? Vond ze toen (ook in A'veen) erg sterk. Wat een sound en podiumpresentatie ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ja, ze stonden dus gister weer in Amstelveen (P60)Eerste keer dat ik SGM live heb gezien en vond het een geweldig optreden. ![]() ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Het was wederom vet gaaf! Ze speelden toch weer een flink andere set als voorgaande 2 keren dit jaar dat ik ze heb mogen aanschouwen, net als de kledij en gezichtsbeschildering weer anders was. ![]() ![]() |
|
Sleep is wroooong! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: ![]() Ik vond het gaaf! ![]() ![]() ![]() |
|
@ litha; volgens mij doelt hij op het nummer Sleep is Wrong, van sleepytime ![]() ben laatst weer geweest in het Bimhuis. was weer top! goeie band ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
De rest van de digitaaltjes staan nu ook online. SGM in P60 Lastige lichtomstandigheden, vandaar dat ook niet alle banleden op beeld zijn vastgelegd. Het duister pastte wel lekker bij de set die ze speelden. H. ![]() |
|
quote:Haha, lol. Btw, je plaatje werkt niet. ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: Uhm.. hihi ![]() quote: Die van jou ook niet. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 20-11-2007 0:22] ![]() |
|
Heeft dit de tand des tijds doorstaan tot nu toe? signature ![]() |
|
quote: Beter dan het vervolg Free Salamander Exhibit. Ik luister enkel Grand Opening and Closing nog wel eens. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Ik ha t ook maar weet seems opzetten ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |