|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
.. soms .. |
|
Hehehehe.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 04-09-2007 21:20] |
|
Zin an! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
+1 Nu maar hopen dat het feestje iets later begint (podium kennende is die kans reeel ) dan kan ik drDoom ook nog zien. |
|
ik mis de eerste 2 bands waarschijnlijk ook... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Damn ik hoop dat Ramesses er echt is... heb het al 2 keer meegemaakt dat ze niet kwamen, en mijn voorgevoel is slecht... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
In bels zijn ze gekomen, dus ze zullen vanavond ook wel present zijn. Meeeeeeeehhhaa siked voor vanavond "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hoe laat spelen jullie? |
|
Half 9, eerste band! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Kom vanavond niet. Zou met een maat van me maar die heeft afgehaakt. Ik ga nu vanavond zelf ff in ons studiootje wat muzikaal proberen te zijn Sorry Jenje En ehh succes JB, rag die tent aan gort daar! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Pfff mietje! Gewoon komen man ... |
|
kenk0r, ik kan vannavond helemaal nait. Suck my piss |
|
nah jah zeg iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:L to the oser! |
|
Verdomme, zelf de paardenkop liet het afweten... Wat een kutopkomst zeg Verder een erg vette avond gehad: gave muziek, lekker veel ruimte en hier en daar nog wat mensen gesproken... Alleen erg jammer van de vele technische problemen en het lange wachten tussen de optredens. |
|
quote: Sorrie Maarre.. hoeveel lui waren er dan.. 4? |
|
Gave bands (behalve die tweede band, daar had ik echt niets mee) en idd schandalig lage opkomst. Daarnaast vond ik de techneuten een stel amateuristische prutsers ... bij de 1e band al 1 uur vertraging en de laatste band 2 uur vertraging ... |
|
quote: Bijna, bij UT stonden er volgens mij niet meer dan 30 mensen in de zaal... |
|
Joa zoiets .. was al niet druk, maar goed, als dan de headliner pas om 1 uur na veel te veel geneuzel van de zaal begint dan gaat je publiek wel weg ja .. |
|
Doe je nu weer rustig aan Jan? Je hebt je 2 concerten per jaar nu wel gehad he |
|
Ik doe wild dit jaar, DDD nog erbij Oh en Alchemist in zwollywood goed concertjaar dit jaar |
|
quote: Ja dit was echt geen doen, de slechtste "geluidsma" die ik ooit heb meegemaakt, ik heb het hem naar de show ook maar duidelijk gemaakt in de hoop dat ik hem niet meer tegen kom dan... ik vrees het ergste.. UT was erg vet en Ramesses ook zeker! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ach JB, de geluidsman van Candlemass kreeg het gisteren ook niet voor elkaar om fatsoenlijk een introtape af te draaien |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |