IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : vrijdag 7 sept. 2007 - Unearthly Trance, Ramesses - Het Podium, Hoogeveen Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-09-2007 19:43 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

We hebben een doom-sludge intro iig hahaha
Komt wel goed denk ik, meeste lui die extreem traag leuk vinden trekken het tegenovergestelde vaak ook wel volgens mij.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2007 19:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. soms ..

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-09-2007 19:47 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hehehehe..

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

slome
Usericon van slome
Posted 04-09-2007 21:20 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 04-09-2007 21:20]

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 05-09-2007 7:16 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Zin an!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

slome
Usericon van slome
Posted 05-09-2007 7:20 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

+1 Nu maar hopen dat het feestje iets later begint (podium kennende is die kans reeel ) dan kan ik drDoom ook nog zien.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 05-09-2007 7:22 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

ik mis de eerste 2 bands waarschijnlijk ook...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-09-2007 20:56 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Damn ik hoop dat Ramesses er echt is... heb het al 2 keer meegemaakt dat ze niet kwamen, en mijn voorgevoel is slecht...

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-09-2007 12:18 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

In bels zijn ze gekomen, dus ze zullen vanavond ook wel present zijn.
Meeeeeeeehhhaa siked voor vanavond

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-09-2007 12:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe laat spelen jullie?

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-09-2007 12:56 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Half 9, eerste band!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-09-2007 17:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Kom vanavond niet. Zou met een maat van me maar die heeft afgehaakt. Ik ga nu vanavond zelf ff in ons studiootje wat muzikaal proberen te zijn

Sorry Jenje

En ehh succes JB, rag die tent aan gort daar!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-09-2007 17:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pfff mietje!
Gewoon komen man ...

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-09-2007 18:22 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

kenk0r, ik kan vannavond helemaal nait.

Suck my piss

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 07-09-2007 18:51 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

nah jah zeg

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-09-2007 19:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2007 18:22 schreef skullfuck het volgende:
kenk0r, ik kan vannavond helemaal nait.

L to the oser!

slome
Usericon van slome
Posted 08-09-2007 2:29 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Verdomme, zelf de paardenkop liet het afweten... Wat een kutopkomst zeg

Verder een erg vette avond gehad: gave muziek, lekker veel ruimte en hier en daar nog wat mensen gesproken...

Alleen erg jammer van de vele technische problemen en het lange wachten tussen de optredens.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-09-2007 8:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 2:29 schreef slome het volgende:
zelf de paardenkop liet het afweten...

Sorrie
Maarre.. hoeveel lui waren er dan.. 4?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2007 10:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gave bands (behalve die tweede band, daar had ik echt niets mee) en idd schandalig lage opkomst.

Daarnaast vond ik de techneuten een stel amateuristische prutsers ... bij de 1e band al 1 uur vertraging en de laatste band 2 uur vertraging ...

slome
Usericon van slome
Posted 08-09-2007 11:05 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 8:55 schreef MMayo het volgende:
Sorrie
Maarre.. hoeveel lui waren er dan.. 4?

Bijna, bij UT stonden er volgens mij niet meer dan 30 mensen in de zaal...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2007 11:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Joa zoiets .. was al niet druk, maar goed, als dan de headliner pas om 1 uur na veel te veel geneuzel van de zaal begint dan gaat je publiek wel weg ja ..

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2007 11:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Doe je nu weer rustig aan Jan? Je hebt je 2 concerten per jaar nu wel gehad he

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2007 11:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik doe wild dit jaar, DDD nog erbij

Oh en Alchemist in zwollywood

goed concertjaar dit jaar

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-09-2007 11:35 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 10:20 schreef Jenje het volgende:
Gave bands (behalve die tweede band, daar had ik echt niets mee) en idd schandalig lage opkomst.

Daarnaast vond ik de techneuten een stel amateuristische prutsers ... bij de 1e band al 1 uur vertraging en de laatste band 2 uur vertraging ...

Ja dit was echt geen doen, de slechtste "geluidsma" die ik ooit heb meegemaakt, ik heb het hem naar de show ook maar duidelijk gemaakt in de hoop dat ik hem niet meer tegen kom dan... ik vrees het ergste.. UT was erg vet en Ramesses ook zeker!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2007 11:36 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ach JB, de geluidsman van Candlemass kreeg het gisteren ook niet voor elkaar om fatsoenlijk een introtape af te draaien

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com