|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
jezus, wat een verneuking. Suck my piss |
|
Maar verder wel gezellig |
|
Nog even voor de goede orde: Ramesses heerschte de microfoonsnoeren uit je bilnaad ... |
|
tijd geleden dat ik iemand zo stoned heb gezien als de de drummer van Ramesses |
|
Jaa, die liep later wel heel erg te zoeken naar vaste grond onder de voeten idd |
|
Dat britse gebrabbel ook als je hem iets vroeg Geniale knaap maar ik kan me ook voorstellen dat dat soort lui uit bands worden geknikkert (electric wizard), gitarist was een aardige knaap! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hoe heette die tweede band ook alweer? |
|
Descent to hell. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Oh ja .. vaag bandje, beetje saai |
|
quote: Ach, tijdens een hc avondje zouden ze nog niet eens zo slecht uit de verf komen. Maar gisteren vielen ze gewoon te veel uit de toon. |
|
Dr doom niet dan? |
|
Ik vond het vrijdag wel gezellig daar, maar vind het triest voor de bands dat het zo slecht uitpakte voor hun. De geluidsman was zeker slecht, maar sommige vrijwilligers hebben ook behoorlijke steken laten vallen. Zo waren er kapotte kabels in gebruik, door slechte controle en voorbereiding. Die CD van DR Doom bevalt me goed |
|
Ja wat een gestuntel met dat geluid zeg. Maar was toch een leuke avond, Ramesses en UT waren erg goed te doen. En leuk om ome Jan en Sloompie weer eens tegen te komen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Cool! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Klinkt als een typisch "Het Podium" geluid dus. Jammer is dat toch altijd... Qua programmering zijn ze best wel lekker bezig dacht ik. |
|
Hmmm dit was mijn derde keer Podium en het was de eerste keer slecht geluid... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Gek genoeg viel dat met jullie wel mee. Ik vond die 2e band ook veel te punkerig overkomen ivm de rest. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 09-09-2007 22:29] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |