|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
lees net dat ze 1 nieuw nr gaan spelen, ben benieuwd [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 24-06-2007 19:50] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
oh ja, dikke +1 dan |
|
Ik heb er iig fucking veel zin in!! Ben erg benieuwd! |
|
quote:Daar zullen de heren content mee zijn dat jij er zo over denkt Maar jij had graag iets anders gezien. Wat dan? |
|
Creepmime!!! Net als in 1993 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Detonation erbij is dikke prima! Als Cynic tegen mocht vallen hebben we in ieder geval 1 dikke vette show gezien, want die vallen nooit tegen hehe |
|
Ditmaal is het jouw beurt om een leuke vriendin op te doen bij Detonation in 013 RenYek |
|
LOL! Rijd jij dan? |
|
quote:Dan komen we rijkelijk laat vrees ik . Ik zal dan eerst vanuit school met de trein naar Venlo moeten, dan nog samen naar 013, dan terug naar Venlo en dan weer de trein terug naar Eindhoven.. Wordt lastig |
|
@ Judge: herinner Hagal er ff aan dat ze de trui aan je geeft!!! Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Will do! Ze begon er zelf van de week ook al over dus dat gaat zeker goedkomen |
|
[quote]Op 25 juni 2007 10:48 schreef Judge M. het volgende: Ditmaal is het jouw beurt om een leuke vriendin op t Hehe, dat schijnt goed te werken Zin in donderdag! Hoef een keer niet te rijden hehe But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Details details ;-) En ik ben ook veel te verlegen om op vrouwen af te stappen die ik niet ken |
|
Greycloak Blastmaster Tenderstrike Hagal XXL Sargatanas Renyek Triple-dan Bonnie earik mortem NG Mutilateur Pem Daops Oni Objectified FRNK *Sander* Judge M. AttematiC (voor de foto's) BAM What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dit weekend gezien op Graspop.... VET!!! Inderdaad een nieuw nummer, wat ingetogen poduimpresentatie, maar dat krijg je als je 14 jaar niet optreedt (gitarist-zanger: : "gisteren speelde we ons eerste optreden sinds 14 jaar") |
|
quote: trui,trui,trui,trui ik ga het echt wel onthouden Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Hoe zit dat nou precies met de line-up die wel of niet voor de helft overgekomen zou zijn en met die tape die op de achtergrond meeloopt? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: dit is iig wat ik ergens gelezen heb, heb ze verder niet op graspop gezien maar enkele mensen stoorden zich er schijnbaar wel aan wat ik hoorde. Maarja in een zaaltje zal het wel anders overkomen dat op een festival [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 25-06-2007 23:12] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
hm, ik ken die hele band niet eens Je moeder. |
|
quote: |
|
quote: Het zijn de oprichters Paul (zanger gitarist) en Sean (drummer), met de bassist van voor Focus aangevuld met een bevriende gitarist; de grunts, keys en vrouwenstem komen van een tape. Ze speelden een nieuw nummer 'Evolutionary Sleeper' en in het Graspop programma wordt gerept over een tweede cd... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-06-2007 23:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:*slap* |
|
quote: Hm, dat vind ik ook wel een beetje storend eigenlijk. Maar ik ga toch wel nog steeds, wil het nog wel zien. Ik heb trouwens een kaartje te koop, iig één van mijn twee kompanen past. Dus als iemand wel wil maar nog geen kaartje heeft.... mail me! Zie mijn profiel voor mijn voornaam, plak daar een apestaartje achter en dan tkwsping punt nl. Het gaat dus om een kaartje voor de gig aanstaande DONDERDAG in TILBURG. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik ben ook zeer benieuwd hoe het geluid zal zijn,hoop dat het een beetje aan mijn verwachtingen gaat voldoen maar ik heb er goede hoop voor Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |