|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
onbeschoft veel zin in! Gisteren nog even wat extra kaarten gescoord (want bijna uitverkocht!) De heer Kringel regeert inderdaad ook. Hoewel ik Sean/Shawn Malone ook weer eens aan het werk had willen zien. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Neg0rs, ik lees net dat de laatste trein al om half 11 terug naar Groningen gaat. :/ Ik ga huilen denk ik, aangezien ik de volgende dag ook vroeg moet werken. |
|
Poeh, je laatste trein zal maar om 23.55 gaan |
|
Tja, ik ben nu ernstig aan het twijfelen of ik uberhaupt wel zal gaan. |
|
Hey als één van mn passagiers onverwacht doodgaat mag je wel mee terug in de auto. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Naja, op zich begint het redelijk op tijd en er is maar 1 support; Detonation 20.30-21.10 Cynic 21.30-22.45 Zoiets? Dan is het nog best de moeite |
|
Hehe, bedankt. Maar daar ga ik niet op gokken, hehe. @ Greycloak. [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 27-06-2007 20:19] |
|
Cynic heeft natuurlijk maar heel weinig materiaal, dus ik vraag me af of het langer dan een uur zal duren. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Maar eens kijken hoe lang ze vanavond in Nijmegen spelen, ik gok dat de setlist in Tilburg ongeveer dezelfde is |
|
wen er maar alvast aan; de grunts van Tony Choy staan op tape...in dit geval de tonychoyPod. |
|
quote:Zo, jij bent vroeg terug Vroeg klaar dus? |
|
Bedoel je niet Tony Teegarden?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: inderdaad maar dan is het tonychoypod grapje niet meer leuk |
|
quote: nee, was tijdens het optreden. Tony Teegarden vind ik ook best. Er is iig geen grunter bij..komt een beetje vreemd over. |
|
grr mijn Bob gaat het misschien niet redden, gaan er nog mensen vanuit, Den Haag/Delft R'dam richting Tilburg? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik heb nog 2 plek over! (vanuit Venlo ) |
|
leip But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik kom vanavond toch maar....2 plekken in de auto! Stuur maar een PM... of wacht...die 2 plekken zijn bezet Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Zolang ik maar geen nieuwe drummer hoef te vinden vind ik alles best. RIP, passagiers! Bruce Banner |
|
Ah mij BOB gaat het gelukkig WEL redden But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:voor BOB! O nee... |
|
@ JUDGE: Trui,Trui,Trui,Trui,Trui,Trui,Trui,Trui,Trui! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: |
|
mensen wat een vertrouwen, trui zit in tas, tas staat bij deur (moest van kim ) het komt wel goed ja, ik vergeet veel maar niet alles Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |