|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, nou nou. "joodse synagoge" Over pleonasmen gesproken. :') |
|
http://www.indymedia.nl/nl/2007/08/46637.shtml Hier staat een foto van hem. Maar ik kan me niet zo goed meer herinneren hoe hij eruit zag. Kort haar, ja, maar verder... Ik kan me eigenlijk ook niet echt fascistische uitspraken oid van hem herinneren, maar ik kan er naast zitten, m'n geheugen was nooit zo best. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dat is 'm ja. |
|
quote:In het artikel wordt gesproken over 'Platform de Krijger'. Daar is volgens mij hier ook ooit nog eens een topic over geweest. Nu kan ik hem niet meer vinden in de search. |
|
Roddelen is leuk! |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2243042/28 |
|
quote:Thanks! Verklaart ook meteen waarom R. erover mekkerde dat het gesloten was |
|
Waar ging dat dan ook alweer over? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Da's dan weer jammer van je Zenial |
|
Haha, ik heb ergens dit jaar nog een keer cd's en/of shirts van hem gekocht en toen kreeg ik er allemaal posters van Voorpost en Platform de Krijger bij. Wazige shit allemaal! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Na zes -te lange- maanden ben ik weer op vrije voeten! Aangezien de media er echt een sensatie potje van maakt(zoals te verwachten is) zal ik eerdags wel even wat dingen rechtzetten. Gr. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 08-09-2007 10:11] |
|
tering geil je op aandacht ofzo ?boeit ons het waarom je in de bak zat ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Bijna goed. Aandacht trekken door te roepen dat je in de bak zit of gezeten hebt dat is voor negers en kampsjaken. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
"een jongen die expliciet excuses heeft gemaakt naar de krakers is voorlopig op vrije voeten gesteld, 4 september is de uitspraak." rofl Suck my piss |
|
quote:Hoe sneu kan je zijn. Als ik daar stond zou er geen haar op mijn hoofd aan denken om excuses te maken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: quote: Ah, wat schattig, alle zielige jongetjes lekker bij elkaar geborgenheid zoeken quote: quote: Ohja, hahaha, de nationalistische cultuur! quote: :') quote: quote: Hahahahaha, het wordt beter en beter! "We doen het voornamelijk uit vernielzucht, maar eigenlijk zijn we geen soort van hooligans omdat er een ideologie BIJGEZOCHT hebben!" Priceless! quote: Balen, zelfhaat. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-09-2007 12:42] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dit is anders wel het juiste topic daarvoor. Hoe ontopic kun je zijn? Nou, zo! Wat zit je dwars dan? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 08-09-2007 12:59] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Jaloers dat hij niet in de lik heeft gezeten? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: goed dat ze tegen krakers zijn maar waarom dan na de schoonmaak het pand in de hens zetten? vraag me af welke 'ideologie' daar achter zit haha Je moeder. |
|
R. maakt het wel spannend zo, ik ben zóóó benieuwd. (serieus, ik vraag het me echt af) |
|
Er is geen brand gestoken, het was wel een brandgevaarlijke omgeving omdat er overal kaarsjes en fakkels aanwezig waren. Dit klinkt cliché, maar wat je in de media d'r over leest moet je echt super sceptisch bekijken. Voorbeeld: Je mocht in het politiebureau van Rotterdam kiezen of je veters in je schoenen hield of van die blauwe badmeester schoentjes aandeed, aangezien sommige mensen de 2e optie kozen moesten ze ook met die blauwe dingen naar de rechtbank (Wat er idioot uitzag). 4 dagen later lees ik een krantje en staat er "Sommige mensen hadden blauwe sloffen aan omdat hun kisten te gevaarlijk voor de openbare orde waren" Echt te treurig hoe de media dingen weet te verdraaien. Ik voel me niet echt genoodzaakt om verders te praten over die media leugens maar mocht je een vraag hebben wil ik die altijd wel beantwoorden, hoe onboeiend deze hele zaak ook is . |
|
genoeg aandacht, ga je het nog vertellen? Je moeder. |
|
quote:ja man heerlijk lijkt me dat, eigen kamer waar je bijna niks voor hoeft te doen, plus dat je kans hebt dat je iedere dag geneukt wordt door een lekkere neger met een pik van 4 bij 4. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |