|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
oe klinkt goed, ik ga even de moskee in de hens zetten, brb Je moeder. |
|
quote:Ik ben blij dat je dat doet nu je eindelijk mijn cd hebt opgestuurd Jaap. Anders had ik je ook als slechte trader aangemerkt |
|
mooie link naar ontopicheid, michiel Je moeder. |
|
|
|
Hmm, Kafka heeft er ook weer een geweldig artikel over geschreven: http://kafka.antifa.net/Voorpostflevoland.html |
|
quote:Zozo.. Foto gemaakt voor de Boothill zo te zien. |
|
quote:"Bijeenkomst in Utrecht van het Stormfrontforum op 5 november 2005 Links met zwarte jas: Anton Mostert" Het intellect druipt van al die koppen af zeg.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: En dat is dan weer zeer on topic, omdat hier melding wordt gemaakt van R. en het hoe en waarom de boef in de gevangenis zat. Met de nadruk op zat, aangezien hij nu weer hier lijkt te posten, zag ik in enkele topics. Maar dit onderwerp heeft hij nog niet aangedaan. :') Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Niet meer nodig, de mensen die het wat uitmaakt weten hoe of wat. De rest kan mij gestolen worden. |
|
Edit: Ja, straks krijg ik ook zo'n organisatie voor de deur, daar heb ik natuurlijk geen zin in. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 13-09-2007 15:36] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |