|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ken iemand hier Exhorder ? ze zijn een oud thrash metal band uit new orleans . heb alleen 2 albums van hun kunnen vinden Slaughter in the vatican en The law . hier zijn wat filmpjes van hun http://www.youtube.com/results?search_query=exhorder een van mijn favoriete nummer van hun is slaughter in the vatican . [Dit bericht is gewijzigd door Johnieboy op 16-04-2007 19:22] |
|
meer cd's zijn er (helaas) niet uitgebracht. je bent dus compleet! vette band maar dat is vanzelfsprekend |
|
ja ja, Exhorder ken ik wel. Met name dan Slaughter in the Vatican. Toppie thrash dacht ik zo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb ze ook allebei, fijne plaatjes. Echte bier, briketten, biefstuk en brand-muziek Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
"Slaughter in the Vatican" is absoluut een van de meest cultige thrash-albums ooit! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Die ga ik halen, hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
de teksten van hun zijn heerlijk =D "Storm the Vatican, tear it down, The church is gone, we have won!" |
|
voor de geintresseerden.. ik kan de demos wel effe uploaden... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Meest onderschatte thrashband ooit. Er is ook nog een live cd (Live death) uitgebracht door roadrunner, waar exhorder met 3 nummers opstaat samen met malevolent creation, cancer en suffocation. |
|
@aaaaaarco, doen!!!!! (wachtwoord flaming underpants) |
|
SUFFOCATION Jesus wept Infecting the crypts MALEVOLENT CREATION Premature burial Slaughter of innocence Decadence within EXHORDER The law (Cadence of) The dirge Desecrator CANCER Hung, drawn and quartered Blood bath In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: ik heb ook nog een livevideo van eternal solstice die ik voor veel geld ga verkopen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
@ aaaaaaaaaaarco Nooit van gehoord hahahahaha !!!! maar ehh.... ontopic please. |
|
mail maar In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Veel van die video's staan al op youtube, gewoon ff zoeken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Leuke cd inderdaad, jammer dat ik hem niet origineel heb maar daar loop ik nog wel eens tegenaan. Gelukkig heeft Roadrunner de twee Exhorderalbums wel gerereleased onder the Two From The Vault serie. Ik heb ook nog een paar videobootlegs van Exhorder, wel geinig. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Slaughter in the vatican heb ik op vinyl, luister em eigenlijk nooit.. als er iemand interesse heeft? Hij is wel gewild volgens mij, alleen al om het verhaal over de hoescover...hahahaha |
|
get rude geluisterd... wat een crappy prod signature |
|
Volgens blabbermouth werkt EXHORDER aan nieuw materiaal Beste nieuws voor 2008 voorlopig. |
|
zouden t nog steeds van die vriendelijke meneren met goeie manieren zijn? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dit is grappig. Ik zat toevallig vanmiddag Slaughter in the vatican en The law (Two from the vault) te luisteren. En ik kreeg ineens enorm trek in een Exhorder reunie. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik hoop dat t nieuwe werk weer in de stijl van de oude Pantera is! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Glam rock ? |
|
quote: Touché ik bedoelde binnen de Exhorder context natuurlijk ten tijde van Cowboys from hell. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |