IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Exhorder ( Thrash ) Vorige pagina | Volgende pagina
meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 10-05-2008 9:08 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 16 april 2007 21:27 schreef Aaaarco het volgende:


SUFFOCATION
Jesus wept
Infecting the crypts

MALEVOLENT CREATION
Premature burial
Slaughter of innocence
Decadence within

EXHORDER
The law
(Cadence of) The dirge
Desecrator

CANCER
Hung, drawn and quartered
Blood bath


Gaaf cdtje is dat. Heb ik nog origineel hier liggen. Luister hem nog wel eens. Lekker.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-05-2010 20:33 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Slaughter In The Vatican en The Law worden op 21 mei opnieuw uitgebracht op vinyl. Daarom ben ik de band eens gaan beluisteren.
Ze zijn indertijd compleet aan me voorbij gegaan, terwijl ik toen toch wel veel naar thrash metal luisterde.
Anyway, ik vind het erg gaaf, ergens tussen Sacred Reich en Dark Angel in. Die platen gaan dus zeker aan de collectie toegevoegd worden.


Bareuh...


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 14-05-2010 20:48 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Die platen horen er inderdaad tussen te zitten.
Slaughter in the Vatican is een kleine klassieker die me ook vaak doet denken aan het debuut van Viking-Do or Die.
Ben blij dat ik ze nog 1 keer live aan het werk heb gezien in Heerlen 1991, want na The Law was het snel afgelopen, die plaat bevat wel een goede Sabbath cover.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-05-2010 21:15 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ah, die Viking heb ik dan weer wel. Lang niet gehoord, maar weer eens op de draaitafel gooien binnenkort.


Bareuh...


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-05-2010 0:29 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Op zich is het gewoon een goede band die qua ruigheid echt wel in de buurt komt van slayer...en ik draai hun muziek ook nog wel regelmatig


Evil Dick


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 20-10-2011 14:49 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Nou dat was Exhorder.......


Vocalist Kyle Thomas of legendary New Orleans metallers EXHORDER has released the following statement to BLABBERMOUTH.NET:

"On behalf of Jay Ceravolo [EXHORDER guitarist] and myself, it is with much regret and disappointment that we are both leaving EXHORDER.

"There is much darkness surrounding EXHORDER at this time due to business and personal differences.

"We extend deep apologies to those that this has both inconvenienced and disappointed.

"In the wake of the passing of [EXHORDER bassist] Frankie Sparcello [in March] and the constant state of disarray that the band has found itself in since reforming, the negatives have far outweighed the positives. We both feel that this is what we must do, and wish that things could have turned out better, as EXHORDER has never attained the potential that it so rightfully should have.

"I wish all of my brothers involved well and good luck in whatever the future brings them, whether or not EXHORDER continues."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-10-2011 14:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Geen gemis... Oude werk is te gek, nieuw werk had gekund echter geen must.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 20-10-2011 19:52 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 19:20 schreef Johnieboy het volgende:
ken iemand hier Exhorder ?
ze zijn een oud thrash metal band uit new orleans .
heb alleen 2 albums van hun kunnen vinden Slaughter in the vatican en The law .
hier zijn wat filmpjes van hun
http://www.youtube.com/results?search_query=exhorder

een van mijn favoriete nummer van hun is slaughter in the vatican .



Heb ze nog in Willem2 gezien met Dark Angel en nog andere band.Was ergens begin jaren 90.

Vette band.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-10-2011 21:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2011 14:49 schreef BongoBongo het volgende:
Nou dat was Exhorder.......


Vocalist Kyle Thomas of legendary New Orleans metallers EXHORDER has released the following statement to BLABBERMOUTH.NET:

"On behalf of Jay Ceravolo [EXHORDER guitarist] and myself, it is with much regret and disappointment that we are both leaving EXHORDER.

"There is much darkness surrounding EXHORDER at this time due to business and personal differences.

"We extend deep apologies to those that this has both inconvenienced and disappointed.

"In the wake of the passing of [EXHORDER bassist] Frankie Sparcello [in March] and the constant state of disarray that the band has found itself in since reforming, the negatives have far outweighed the positives. We both feel that this is what we must do, and wish that things could have turned out better, as EXHORDER has never attained the potential that it so rightfully should have.

"I wish all of my brothers involved well and good luck in whatever the future brings them, whether or not EXHORDER continues."


GADVER!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik keek zo uit naar nieu materiaal...


Sufferingtwat
Usericon van Sufferingtwat
Posted 20-10-2011 22:52 by Sufferingtwat Profiel van SufferingtwatQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 20-10-2011 22:55]


lowriderskin
Usericon van lowriderskin
Posted 30-05-2012 20:12 by lowriderskin Wijzig reactieProfiel van lowriderskinQuote dit berichthttp://www.innocent.nl/

Één van mijn favoriete bands! Slaughter in the vatican is een absolute cultklassieker! Die gasten waren écht gajes uit New Orleans. Vriend van me heeft ze nog gezien begin jaren 90 in staddijk nijmegen en zei daarover dat er niemand durfte te stagediven toen! Haha! Enige band die uit elkaar is gegaan toendertijd door intern geweld! Het verhaal was dat ze elkaar in elkaar sloegen en de gitarist heeft bij het huis van de drummer zijn deur ingetrapt met een riotgun in de aanslag! Enfin een RUIGE band!


The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into.


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 02-06-2012 9:03 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

Kyle Thomas doet etgenwoordig de vocalen bij trouble!



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 02-06-2012 10:45 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

En zat een tijdje bij het briljante Alabama Thunderpussy



ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 20-12-2013 21:18 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

Rijkelijk laat, maar eindelijk eens gaan luisteren. Back to back, maar in omgekeerde volgorde de twee albums aan het luisteren. Belachelijk vet.



MC Hammer Smashed Face


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 20-12-2013 21:55 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Beter laat dan nooit. Ondergewaardeerde band.





Lampje
Usericon van Lampje
Posted 21-12-2013 9:49 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2012 20:12 schreef lowriderskin het volgende:
Het verhaal was dat ze elkaar in elkaar sloegen en de gitarist heeft bij het huis van de drummer zijn deur ingetrapt met een riotgun in de aanslag! Enfin een RUIGE band!


En de drummer heeft op zijn beurt zijn pickup in de woonkamer van de gitarist geparkeerd. Gewoon door via de muur naar binnen te rijden.

Deze soap was erg MTV waardig.

Maar de muziek die ze gefabd hebben is nog altijd erg gaaf.


lampje


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-11-2017 17:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-11-2017 11:32 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Meh.....nu hoeft het niet meer, twee originele leden, kan alleen maar tegenvallen net als terrorizer en massacre. Ik verwacht een inspiratieloze plaat met riffs die te herleiden zijn naar de eerste twee albums.
Hoop van harte dat ik er naast zit.



Room101
Usericon van Room101
Posted 24-11-2017 22:16 by Room101 Wijzig reactieProfiel van Room101Quote dit bericht

Ik vrees dat je gelijk hebt. Maar het zou zomaar eens wel goed zijn Of Atrophy.. ook weinig origineels meer van over, maar toch


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-03-2018 0:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 02-03-2018 9:24 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

klinkt goed! hopelijk komen ze ook deze kant op.


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-03-2018 14:20 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2018 9:24 schreef Attila_the_hun het volgende:
klinkt goed! hopelijk komen ze ook deze kant op.


Ze zijn al bevestigd voor Party San deze zomer.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 12-07-2019 9:42 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

nieuw nummer:



bub


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 12-07-2019 11:38 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

erg vet. heb veel zin in de nieuwe cd.Jammer dat ik hun optreden moet missen.

[Dit bericht is gewijzigd door Attila_the_hun op 12-07-2019 11:39]


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 15-07-2019 9:52 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Zeker niet slecht, doet me alleen meer aan Exodus denken dan Exhorder. Benieuwd naar de rest van de plaat


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen