IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Exhorder ( Thrash ) Volgende pagina
Johnieboy
Usericon van Johnieboy
Posted 16-04-2007 19:20 by Johnieboy Wijzig reactieProfiel van JohnieboyQuote dit bericht

ken iemand hier Exhorder ?
ze zijn een oud thrash metal band uit new orleans .
heb alleen 2 albums van hun kunnen vinden Slaughter in the vatican en The law .
hier zijn wat filmpjes van hun
http://www.youtube.com/results?search_query=exhorder

een van mijn favoriete nummer van hun is slaughter in the vatican .

[Dit bericht is gewijzigd door Johnieboy op 16-04-2007 19:22]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-04-2007 19:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

meer cd's zijn er (helaas) niet uitgebracht. je bent dus compleet! vette band maar dat is vanzelfsprekend


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2007 19:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja ja, Exhorder ken ik wel. Met name dan Slaughter in the Vatican. Toppie thrash dacht ik zo


"This one is older than shit, heavier than time!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-04-2007 19:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik ken ze eigenlijk alleen van naam...

Daar ga ik maar eens snel verandering in brengen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-04-2007 20:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb ze ook allebei, fijne plaatjes. Echte bier, briketten, biefstuk en brand-muziek


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 16-04-2007 20:17 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

"Slaughter in the Vatican" is absoluut een van de meest cultige thrash-albums ooit!


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-04-2007 20:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 20:17 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
"Slaughter in the Vatican" is absoluut een van de meest cultige thrash-albums ooit!
Die ga ik halen, hehehe.


Fuck the world and fuck you


Johnieboy
Usericon van Johnieboy
Posted 16-04-2007 21:08 by Johnieboy Wijzig reactieProfiel van JohnieboyQuote dit bericht

de teksten van hun zijn heerlijk =D
"Storm the Vatican, tear it down, The church is gone, we have won!"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-04-2007 21:19 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

voor de geintresseerden.. ik kan de demos wel effe uploaden...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-04-2007 21:25 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Meest onderschatte thrashband ooit. Er is ook nog een live cd (Live death) uitgebracht door roadrunner, waar exhorder met 3 nummers opstaat samen met malevolent creation, cancer en suffocation.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-04-2007 21:26 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

@aaaaaarco, doen!!!!!
(wachtwoord flaming underpants)


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-04-2007 21:27 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht



SUFFOCATION
Jesus wept
Infecting the crypts

MALEVOLENT CREATION
Premature burial
Slaughter of innocence
Decadence within

EXHORDER
The law
(Cadence of) The dirge
Desecrator

CANCER
Hung, drawn and quartered
Blood bath


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-04-2007 21:29 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 21:26 schreef BongoBongo het volgende:
@aaaaaarco, doen!!!!!
(wachtwoord flaming underpants)


ik heb ook nog een livevideo van eternal solstice die ik voor veel geld ga verkopen...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-04-2007 21:32 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

@ aaaaaaaaaaarco
Nooit van gehoord hahahahaha !!!! maar ehh.... ontopic please.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-04-2007 21:37 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

mail maar


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2007 21:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Veel van die video's staan al op youtube, gewoon ff zoeken


"This one is older than shit, heavier than time!"


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 16-04-2007 21:39 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 21:25 schreef BongoBongo het volgende:
Meest onderschatte thrashband ooit. Er is ook nog een live cd (Live death) uitgebracht door roadrunner, waar exhorder met 3 nummers opstaat samen met malevolent creation, cancer en suffocation.


Leuke cd inderdaad, jammer dat ik hem niet origineel heb maar daar loop ik nog wel eens tegenaan.
Gelukkig heeft Roadrunner de twee Exhorderalbums wel gerereleased onder the Two From The Vault serie.
Ik heb ook nog een paar videobootlegs van Exhorder, wel geinig.


Nog zo stoere internet warrior.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-04-2007 21:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Slaughter in the vatican heb ik op vinyl, luister em eigenlijk nooit.. als er iemand interesse heeft? Hij is wel gewild volgens mij, alleen al om het verhaal over de hoescover...hahahaha


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-04-2007 18:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

get rude geluisterd... wat een crappy prod


signature


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 09-05-2008 21:42 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Volgens blabbermouth werkt EXHORDER aan nieuw materiaal

Beste nieuws voor 2008 voorlopig.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-05-2008 22:33 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

zouden t nog steeds van die vriendelijke meneren met goeie manieren zijn?




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-05-2008 22:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dit is grappig. Ik zat toevallig vanmiddag Slaughter in the vatican en The law (Two from the vault) te luisteren. En ik kreeg ineens enorm trek in een Exhorder reunie.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-05-2008 23:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik hoop dat t nieuwe werk weer in de stijl van de oude Pantera is!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 09-05-2008 23:18 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2008 23:12 schreef Mutilator het volgende:
Ik hoop dat t nieuwe werk weer in de stijl van de oude Pantera is!


Glam rock ?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-05-2008 23:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 mei 2008 23:18 schreef BongoBongo het volgende:
Glam rock ?


Touché ik bedoelde binnen de Exhorder context natuurlijk ten tijde van Cowboys from hell.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 09-05-2008 23:22 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen