|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Dit is wat voorbarig - ondanks dat Blabbermouth het aankondigd - 9 september zou er een Metal Meltdown 2 plaats kunnen vinden. 6 bands, waaronder Vicious Rumors, Agent Steel en.....Candlemass. www.lantaarn.nl www.lucky.nl/podium coming up: 17 mei Dauwpop [Within Temptation, Leaves'Eyes, Volbeat] 19 mei Deep Purple + Y&T, Hellendoorn 26 mei Paul di'Anno, Lantaarn Hellendoorn 13 juni Lamb of God, Devildriver, In This Moment. Lantaarn Hellendoorn 26 juni Megadeth, Lucky Rijssen |
|
www.agentsteelonline.com schrijft: quote: Is After All er in Rijssen ok bij? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-04-2007 16:36] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Hopsa! Mooi ja. |
|
Hotsa kaartjes in dah pocked denk ik want 't ging met pai triple nog wat geld foetsievia internet niet meer te achterhalen da's balen.moar kep d'r zin an |
|
Met Inhume en Officium Triste ernog bij whappa. Ik ben d'r ook bij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
zondag 9 september 2007 Metal Meltdown 2 CANDLEMASS (SWE) AGENT STEEL (USA) VICIOUS RUMORS (USA) INHUME (NL) OFFICIUM TRISTE (NL) AFTER ALL (BE) Zaal open: 15.00 uur Aanvang: 15.30 uur Einde: 23.00 uur Entree: € 20,- Voorverkoop (ex administratiekosten) Avondkassa: € 25,- Online ticketverkoop sluit op 9/9 om 15:00 uur Klik hier om uw tickets online te bestellen Tickets zijn verkrijgbaar bij onderstaande adressen: Music Store Almelo VVV Rijssen, Enter, Wierden, Nijverdal en Raalte Metal Mania Nijverdal Cafe de Duizendpoot Rijssen Globe Holten Plato Deventer, Zwolle en Enschede Pop-Eye Hengelo Vanaf begin augustus zijn kaarten voor dit evenement ook aan te schaffen via www.lucky.nl [Dit bericht is gewijzigd door MR Klister op 07-08-2007 21:49] Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Hókenman en ik in ieder geval aanwezig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
In de achtertuin. Ideaal! Ik ben d'r bij. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mohahah, lijstjes -Hókenman -Metalhead22 -XnegativeX ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Heuj, hoe ga jij heen? Indien met ootoo, hest nog 1 plaatsie over voor mij? Ennem, iemand enig idee hoe laat het afgelopen is? Alst met trientje kan is het ook goed ja. De terugreis he, niet de afloop [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-08-2007 23:59] |
|
Zaal open: 15.00 uur Aanvang: 15.30 uur Einde: 23.00 uur Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ah stond het er nu wel bij? Nah mooi ja, kan het met trientje ook wel. |
|
Potdorie, gaat er niemand heen? |
|
Ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En ik. Bareuh... |
|
ik wil ook maar geen idee of ik het ga redden... Je moeder. |
|
Tering. Ik moet goddomme werken én m'n pa is jarig (al is dat laatste het probleem niet). Balen, echt een toffe line-up. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zin an |
|
weet iemand de speelvolgorde? zou dat dit zijn zoals het op de site staat? CANDLEMASS (Zweden) AGENT STEEL (USA) VICIOUS RUMORS (USA) INHUME (NL) OFFICIUM TRISTE (NL) AFTER ALL (BE) nou, als het dan om 15:30 begint, kan ik iig de interessantste bands nog zien (ps: als iemand met de auto terug moet naar zwolle maar zin heeft in een biertje: ik heb een rijbewijs en ben 24/7 bob ) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-09-2007 22:10] Je moeder. |
|
quote: Hmm.. |
|
gaan we met zn tweetjes mayo1 Je moeder. |
|
quote: |
|
Bareuh... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |