|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Tao Tao ftw! Die serie was zo gaaf dat ik er als lief klein kindje er een rode jas van had met een bondkraagje [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 18-04-2007 22:05] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Jaaaa, verrek. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Pummuckel!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: oooooooooooooooja.. Die aapjes komen me bekend voor! "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote:Poemoekel (of zoiets) |
|
Die panda's zijn vet, kut ik had hier een link van bij mijn favorieten maar die heb ik vorige week weggegooit ff opnieuw zoeken.. Een site met filmpjes.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Dat was de naam, ja. En schande, schande, schande, maar ik keek heel vroeger ook naar de eo kinderkrant. En natuuuuuurlijk naar: ren je rot stuif es in beertje colargol “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-04-2007 22:13] |
|
quote: Kom op bezoek bij Martin Brosius... RENNNN JEEEEE ROOOOOOOTTTTT!!!!!!! Ik heb de lp hier nog van! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:+1!! O ja: B.O.O.S. en |
|
Nog zo'n klassieker met jeugdheld Lex Goudsmit: Thomas en Senior "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vieze ouwe man Speelde hij niet in sesamstraat? Lex ofzo? Het is de lichtinval ;') |
|
Jullie zijn allemaal beeldbuiskindjes, schattig hoor. Oftewel, ken er niets van. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Fuck, hoe lang is dat wel niet geleden.. Toen was ik nog echt een uk.. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Die site vond ik een keer nadat ik 2 jaar opzoek was naar de naam van de series van me jasje, bleek Tao Tao te zijn Echt geniale site. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ga je mond spoelen!!! Lex was geweldig... Heb hier nog oude cassetebandjes liggen met Lex als verteller, volgens mij "verhalen van rond de wereld" of zoiets. Die man had toch wel zo'n mooie stem.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Jaaaa!! Thanks! Brengt echt hele oude herinneringen boven "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote: |
|
Jammer dat lex dood is... meneer aart mocht eerder van mij gaan. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Beiden heerschen, HEERSCHEN zeg ik je!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dit was ook zo extreem Visionaries - Knights of the Magical Light eindelijk de serie weer gevonden, had ik nog ergens op de video2000 staan incl 1-2-3-4-5-6-7-8-9- tineke. kon Godver steeds niet op de naam komen. http://www.youtube.com/watch?v=H_fLZLdvwI4 niet zo slap als met idioten van kinderen bevuilde D&D (alhoewel venger wel extreem evil was) hoera voor youtube check ook http://www.retro-mania.nl/ voor je dagelijkse hoeveelheid dvd's van He-man, thundercats, spiderman, gi joe enz Vince is een ok kerel stuurt alles snel op. x-men jaren 90 volledige serie is hier prima aangekomen op dvd incl menu. |
|
|
|
quote: Yeah, heb ik nog 2 dvd's van edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door slome op 19-04-2007 2:29] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |