|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gelukkig heb ik er nog een DVD van |
|
|
|
quote: Die gaan we nog wel een keer samen kijken onder t genot van een biertje |
|
|
|
[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
De snorkels american psycho |
|
Snorkels Heerschen! Ik kreeg altijd kriebels in de buik als het begon, met dat verhaal [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 14-08-2010 16:10] |
|
Weet je wat ik denk? Dat het verhaal van kapitein Ortega best wel eens waar kon zijn. |
|
Prachtig intro, de Snorkels. De rest valt tegen. Wazige verhalen. Ze worden weer herhaald op de Belg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mijn helden van vroegahhh waren onlangs nog op tv. En Jezus, wat ziet die Theo eruit. Dat Hausmacher moet ik ook nog maar eens gaan kijken denk ik. http://www.fonkelhorse.nl/?p=2829 Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Freggels any1? |
|
Freggels heerschen. Wie kent Alleen op de Wereld nog? Ultieme doom en uitzichtloosheid des levens. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Die was ik toch bijna vergeten! Maar bijna is nog niet helemaal. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Nils Holgerson........ Edit; iemand bekend hier met Super Gran, dat vond ik toch zo'n gve serie vroeger [Dit bericht is gewijzigd door nark op 14-10-2011 21:59] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
@Watzitjehaarleuk: Freggels en Alleen op de Wereld, allebei gekeken. @nark: Nils Holgerson, ook gekeken. Moet ik van die drie series wel zeggen, dat ik ze niet nog eens hoef te zien. Net als Heidi en vast nog wel een paar.... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Nu ik een beetje over die laatste zin aan het nadenken ben: treffend, zeg. Zie ik nu pas. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Yep, dat was inderdaad gaaf. Had ze niet zo'n pet op en een Schotse rok aan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, inderdaad. Op woensdag middag bij Veronica als ik het goed heb, op youtube is ook nog het een en ander terug te vinden maar nergens een dvd helaas.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hmmm, alleen het intro is een cartoon, zie ik nu. Ik dacht dat het helemaal een cartoon was, maar ik zit er naast. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik mis de Seend, geheim agent Supereend signature |
|
quote: Nooit van gehoord.... Wel van Duck Dodgers en Duckman . Maar dat zijn dan weer tekenfilms... edit: Ah! "Franse kinder TV serie". Frans ligt me niet zo... [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 14-10-2011 22:52] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Duckman signature |
|
quote:Meccano |
|
quote: What the hell are you staring at!? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |