|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan schijn ik in Utrecht te zijn... Ik zal Mevrouw Judge eens vragen of ze meegaat |
|
Aanwezig: -Kimmey [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 19-04-2007 0:02] Het is de lichtinval ;') |
|
Hmm, m'n broer woont in Utrecht, dus is misschien wel interresant |
|
Helaas, dan speelt Second Chance in bibelot... Fuck the world and fuck you |
|
Hmm ik vind Alcoholocaust wel erg dubieuse band voor een 4 mei "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
|
|
Moet ik eerst nog zien Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Wat? jij bent er toch ? |
|
quote: Klopt! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Hehe, dat was me nog niet eens opgevallen |
|
Wat is Db's eigenlijk een lekker concertzaal als je er goeg op let.... Misschien wel present |
|
tering! ik zag gisteren de flyer liggen en had écht geen hymir uit jullie logo gehaald! wat ontzettend trui er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ja we zijn ontzettend trui, behalve met de zomer heh, dan is het zo warm, de flyer staat het logo nogal verneukt.. [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 27-04-2007 11:05] |
|
quote:vandaar! maar allemaal via Rik geregeld dus? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik ben niet vrij 4 mei |
|
quote:om 20:30 uur niet? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Dat staat niet in de titel .. |
|
quote:wel op de flyer er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ik hoorde iets over een "andre" ik heb het niet geregeld dus geen idee eigenlijk |
|
quote:andré is de metalprogrammeur ja. die deed ook de hells kitchen die ik nu doe. maar ik zag op de flyer skull crusher staan en da'is Rik toch? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Hm echt geen idee, ben er niet zo thuis in, ik vraag het wel even. |
|
Wellicht aanwezig. Hoelaat speelt Hymir? |
|
quote: 20:30 Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Hmm nu jij gaat zit ik ook te twijfelen of ik er heen zal gaan "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Kom nou maar gewoon.. Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |