|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tuzz tuzzz, eeejszz jij mooij meisje! |
|
Ow kut dat was ik alweer vergeten *flashback* |
|
quote:heb ik je gesproken dan? grinnzz er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Nee, ik ben slap aan het ouwehoeren, ik zei je wel gedag maar je was druk aan het lezen vlak bij de bar |
|
onze grootste fan |
|
quote:ach, Mutsj die ik ben LOL maar ik heb wel de kassa gedaan bij jullie er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: ja dat heb ik gezien, toen heb ik je ook nog gedag gezegd "druk aan het werk" |
|
quote:godverrr hahaha! moest ook wel! tering. dat publiek van jullie... ik kwam 16 paar handen tekort en heb bijna "opstellen in rijen van drie!" groepen er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Jullie hebben wel flink gecashed of niet ? |
|
quote:ik niet. het was mijn avond niet, maar ik zag de bui al hangen met dat vele publiek en heb Rik aangeboden de kassa te doen tijdens en voor jullie optreden. ik geloof dattie er beswel blij mee was hahaha er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Kan ik me voorstellen, Volgende keer is jou avond toch? dan word het ook weer zo druk We hebben ook een aardige vergoeding gehad |
|
Druk ? met metal ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: jullie hadden 78 man meegenomen. ik kan er een stel gemist hebben met turven, maar godsallejezus! LOL er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
rob: quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ja we benne en stel schavuiten bij elkander. |
|
quote: Ik kon het niet laten om die opmerking te maken "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Arme Rens |
|
quote: Hehe idd "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
veel ombekende kwamen na de show naar me toe en beweerde dat hymir de beste act was!! wat vonden de andere mensen die er waren van? wat kritiek kan hier en daar wel toch? |
|
quote:lag ook wel voor de hand er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ik heb alleen Hymir zien spelen, dus ja Muzikaal zat het redelijk in elkaar, maar deatmetal kan me niet snel boeien. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |