IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : zijn er nog heavy metal fans op dit forum Vorige pagina | Volgende pagina
NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 02-02-2002 17:24 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

hehe
GLOVES OF METAL!

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-02-2002 17:28 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Wordt dat nummer niet gecoverd door Anal cunt? Met Phil Assholemo op zang.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-02-2002 19:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 februari 2002 16:34 schreef XnegativeX het volgende:
Ik ben helemaal lijp van Painkiller en Jugulator van Judas priest. De andere albums vind ik niet om over naar huis te schrijven. Saxon ken ik eigenlijk helemaal niet (alleen qua naam natuurlijk).

Ander topic, maar ik kan je aanraden eens de '98 live meltdown'dubbelcd eens te gaan checken: hier staan vele oude klassiekers op in een eigentijds jasje met de zang van Ripper. Ze hebben hier echt hun oude werk nieuw leven ingeblazen!!!

Saxon vind ik wel aardig: 'She was the princess of the niiiiiight, you saw the wriiiting on the waaa-aaa-aall!!!'

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-02-2002 19:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb 2 elpees van Judas Priest: 'Sad Wings of Destiny' en 'British Steel'. SWoD vind ik goed, ERG goed zelfs... en 'British Steel' vind ik een flauwe plaat, niet te geloven... 'Breaking the law, breaking the law', leuk bij een Beavis en Butthead-aflevering, maar METAL? alsjeblieft zeg...

Maar nogmaals, SWoD (ouwe plaat trouwens) heerst best wel hard. Met Saxon kan ik niet veel beginnen, beetje te hoog meebler-gehalte.
Overigens kan de Ripper-Priest me gestolen worden... ouwe Priest heerste echter.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 02-02-2002 21:47 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

als het maar oud is he

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-02-2002 16:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 2 februari 2002 19:11 schreef Mutilator het volgende:
Ander topic, maar ik kan je aanraden eens de '98 live meltdown'dubbelcd eens te gaan checken: hier staan vele oude klassiekers op in een eigentijds jasje met de zang van Ripper. Ze hebben hier echt hun oude werk nieuw leven ingeblazen!!!

Die was ik nog vergeten te vermelden . Die heb ik ook en die is inderdaad ook erg vet. Persoonlijk (en word nou niet direct kwaad) vind ik Ripper een betere zanger dan Halford. Veel veelzijdiger. Ik word trouwens een beetje moe van die "als het oud is is het vast beter want tegenwoordig komt er geen goeie muziek uit" instelling. Ik vind bijvoorbeeld Jugulator het beste Priest album en The dark ride het beste Helloween album (etc etc etc).

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2002 16:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

toch is die laatste halford-live cd ook erg goed! zowel de priestklassiekers als de nieuwe nummers zijn eht zeer goed!

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 03-02-2002 16:36 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2002 19:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb 2 elpees van Judas Priest: 'Sad Wings of Destiny' en 'British Steel'. SWoD vind ik goed, ERG goed zelfs

Ja goed hè, wat een emotie zit er in al die nummers. En dan die ene ijzingwekkende schreeuw in een van de eerste nummers! Plaats dat eens in die tijd, dan zie je hoe extreem ze toen eigenlijk waren.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 03-02-2002 18:19 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

geef mij maar lekkur motorhead

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 04-02-2002 12:26 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

nog een heavy metal fan!

ManowaR en Maiden!!

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 04-02-2002 14:07 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

pantera ?

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 04-02-2002 14:17 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

is toch niet echt heavy metal..
meer een mix

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 04-02-2002 19:26 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Judas Priest !!!!!!!

Wiegen Meister !

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 04-02-2002 19:30 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

MAAAAAAAAIIIIIDEN!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Posted 04-02-2002 19:50 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2002 19:30 schreef Lord Morgoth het volgende:
MAAAAAAAAIIIIIDEN!

Wiegen Meister !

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 04-02-2002 20:25 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Dank u

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-02-2002 11:52 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

HELLOWEEN!!!

RIDE THE SKYYYY!!!! GIVE ME WIIIIIIIIIINGS TO FLY, RIDE THE SKY!!!

Touché, pussycat!

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Posted 05-02-2002 12:15 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

MegaDeth !!!!!

Wiegen Meister !

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-02-2002 12:47 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2002 16:55 schreef Dargull het volgende:
om maar in herhaling te blijven vallen:

MANOWAR

HAIL BROTHER !!

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-02-2002 12:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Damn mensen!!! Wat een standaard antwoorden allemaal. Is er dan niemand die er dieper in zit dan Priest, Maiden, Helloween of Manowar???

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 05-02-2002 13:03 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Waren de heren van falconer, wasp of savatage al genoemd?

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-02-2002 13:05 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2002 12:49 schreef XnegativeX het volgende:
Damn mensen!!! Wat een standaard antwoorden allemaal. Is er dan niemand die er dieper in zit dan Priest, Maiden, Helloween of Manowar???

sja dat zijn nou eenmaal de bands waarmee je opgroeid , sja je hoeft niet altijd origineel te zijn toch

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 05-02-2002 13:09 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Inderdaad! Maar als iemand nog tips heeft...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-02-2002 13:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2002 12:49 schreef XnegativeX het volgende:

jaguar, satan, picture, blitzkrieg, diamond head, omen, liegelord etc. zo genoeg?

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-02-2002 14:04 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Wat heavy betreft luister ik toch ook veel naar de grote namen als Priest en Maiden.
En verder.. Iron Savior is erg goed, Wolf is gaaf, Primal Fear, solowerk van Halford en Dickinson.
Mja.. verder is het voornamelijk Power Metal hiero.

Life doesn't get much better than this!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com