|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Cryhavoc - Sweet bries Orange Goblin Death Angel Wiegen Meister ! |
|
Ratt, Metal Church, Armored Saint, nieuwere Black Sabbath, Exodus, en hmm, Oz. |
|
quote: Ratt???? toch niet die Ratt????? |
|
Armored Saint is ook goed! Ennuh.... Primal Fear is ook wel gaaf.... Ik, Wil Schuurman |
|
da vind ik meer power metal...maar toch primal fear heerscht! "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Symphony X - The Divine Wings Of Tragedy - Of Sins and Shadow.mp3 Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: bla...bla...bla... |
|
bruce dickinson solo, black sabbath We`re not dead we`ve never lived |
|
neej we luisteren alleen naar homo's zoals pantera en slayer sjongûh olé |
|
ANGEL WITCH (HEERSCH!!) |
|
en nog gene Twisted Sister hier of wa? schandalig! tevens: Artch, Hammerfall, Killer... "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
ik vind Falconer wel een hele goede band. |
|
Hier nog een, HM rules ! enkele bands die ik zeer weet te waarderen: Chastain, Liege Lord, Helstar, Iron Maiden (uiteraard), Agent Steel, Artch, Shok Paris, Quiet Riot, oude Ozzy Osbourne (met Randy Rhoads en Jake E Lee), Cirith Ungol, oude Fates Warning, oude Overkill, Dio , Judas Priest (heersch), Atilla, Raven, Anvil and so on ..... |
|
ozzy osbourne, iron maiden, black sabbath, helloween, megadeth,.. goth ting |
|
quote:Ik ken er maar 1. Die met dat lelijke logo waar veel meisjes vroeger weg van waren. Maar ik luister daar dus niet meer naar. Ik ben namelijk geen meisje meer. |
|
`k vind maiden de laatste tijd tegenvallen qua geluid. Er zit niet een echt vet geluid in met drie gitaristen. Als je nu naar de solo albums van bruce hoort, daar zit wel een goed geluid in. Ach het zal wel aan steve harris liggen, want met zo`n geluid hoor je z`n bass niet meer genoeg. We`re not dead we`ve never lived |
|
quote: Hell Ja !! Geweldige groep..... heb die cd (op mp3). vooral "Angel Witch" en "Sweet Danger" zijn echt gave nummers... Bestaan ze eigenlijk nog ? Ik dacht dat ze 2 jaar geleden op Wacken speelden... ? Ik, Wil Schuurman |
|
Heeft iemand de nieuwe Seven witches al gehoord? Ik ben benieuwd hoe die klinkt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wat vond jij van hun vorige album dan? Die vond ik wat tegenvallen namelijk... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Alweer? Je raakt maar niet uitgeluisterd op dat Aphex twin heh? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Lol...nooit gehoord. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hmm laat ik dan zeggen dat je d'r van moet houden. Op 'City of Lost Souls' staan een aantal fikse ruknummers (zoals The Answer en Pounding metal), maar Witching Hour, No Man's Land en The Legend of Sleepy Hollow heerschen de pan uit [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 26-02-2002 21:58] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |