|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, Skullfuckje komt dus ook. Maar naar Revolt ga ik natuurlijk niet! Je denkt toch niet dat ik 2 dagen achter elkaar naar Groningen rijdt. |
|
quote: -offtopik-Waar kom je nog maar weg?-offtopik- - Greycloak - Rectum Plectrum Logopedie - McDoom - Karnivoor - Metal Mark ? - Sassette - Skullfuck Suck my piss |
|
quote: Alweer vergeten? Zoek maar haha, het staat in dit topic. Karnivoor heeft het ergens geschreven. |
|
quote: Geen trash, wel extreem en bruut. ik vind ut zelf beter dan Mortician maar ja... Wie ben ik |
|
McDoom was uit Epe! En ja, ikke komt ook weer... Ik hoop dat ik dan weer een beetje functioneer, ben echt finaal doormidden na Bolt Thrower. Man oh man, het was leuk, maar erg slopend. BIERRRRRRR!!!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: LOL! Greycloak wist het dus nog wel, VET!!! Als ik je zie dan tracteer ik ! Zie je in de pit! |
|
quote: Hoe kan iemand een plaats als Epe nou ooit vergeten... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Goeie vraag |
|
Straks lekker erheen, alleen jammer dat ik een beetje een kater heb. |
|
quote: gewoon ff een of wat bier kan zeker helpen....zie je daaro Suck my piss |
|
quote:Haha ik was dus Bobje hè... |
|
over 1,5 uur ga ik ook die kant op, see you guys there! |
|
1e band:Arkhon Infaustus= 2e Band:kut, ben de naam kwijt, maar was ook , ze speelden over een fucking band heen! 3e band:Carnal Forge=grappige trash/death, nog nooit zo'n dikke gitarist gezien! Klein jong gastje had z'n gitaar gewoon OP z'n dikke pens liggen. Volgens mij was hij de zoon van de dikke zanger ofzo . 4e band:Mortician= hard en wel redelijk goed, ook niet bijzonder ofzo. Kortom, het was wel ff lache maar zeker nix bijzonders. |
|
2e band was Darkside, ik vond ze ook niet zo overtuigend. Arkhon Infaustus was van de drie bands die ik niet kende nog het beste. Maar ik kwam natuurlijk voor Mortician! En dat was zoals verwacht de moeite wel waard. Gewoon lekker. Maar op cd hoor je de zang en drums een stuk beter. Anyway ik heb ze eindelijk eens gezien! Klein opdondertje trouwens die Will Dahmer. |
|
Je vond Arkhon Infaustus beter dan Carnal Forge? Damn, de zang overstemde alles en de gitaren waren 1 grote ruis. Ik herkende 1 nummer en dat was vanwege het intro van een film ofzo. Ik had echt meer verwacht van die kneuzen. |
|
Die krijszanger van AI vond ik niks en hun zielige imago al helemaal niet. Carnal Forge vond ik de eerste drie nummers beter dan AI maar daarna irriteerden ze me best wel. Ik heb maar naar die gitarist gekeken. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 04-02-2002 19:35] |
|
Ja idd, dat is nou nog eens volsvermaak, jezuskristus wat een ranzig dik ventje. Maar kon wel vet goed gitaar spelen . |
|
Yep, hij was wel de enige goede muzikant op het podium. |
|
ja nog echt ook idd da's wel triest |
|
vonnet allemaal wel vet eigelijk tarkan infaustus: beetje gezichtsloze black eigelijk, één lange ruis waarin geen tonen waren te herkennen en er 30x satan per nummer werd geroepen... was wel cool dus darkside: ik ben dus schijnbaar de enigste die het cool vond... optreden zelf was errug amateuristisch vonnik en de keyboards waren van tape (who cares) zoals plectrum logopedie al zei, maar de muziek zelf boeide mij errug veel carnal forge: leipe gasten mortician: idem wel jammer inderdaad van dat geluid... op wacken was et echt veeeel beter gemixt... hoe dan ook, twas een vet coole avond en de vera staat hoog genoteerd in me concertzalenlijstje Je moeder. |
|
quote: kijk maar eens naar Crowbar. |
|
quote:De muziek was wel oke op zich maar het boeit mij wel degelijk als ze van tape spelen, dat kan niet live. En geen uitstraling, daar knap ik heel erg op af. quote:Do we need to say more?! quote: Waarom in godsnaam?!?!?!!?!?!?! De klelderbar is wel lache maar verder... Geluid is nooit echt goed, vrijwel geen ventilatie, klein kippehok. Had je nu geen last van omdat het lang nie uitverkocht was maar anders is het makkelijk 2x zo druk. Nee, Vera staat niet hoog in mijn lijstje, behalve als het gaat om mooie vrouwen en de bierprijzen |
|
hmz... ik ben nog niet in veel verschillende zalen geweest... maar de sfeer vond ik wel goed grunninges -> Je moeder. |
|
Ja o.k. de sfeer is altijd wel oke daarzoot |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |