IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Mortician + gevolg, 3 februari in de Vera in Groningen Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-02-2002 12:19 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ja ja!!! Boutgooier+Benediction was cool gister!!....beetje brak nu maar goed...ff ontopic:

ik ben dr zeker zondag....gaan dr nog mensen naar Revolt vandaag?

Suck my piss

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 02-02-2002 13:52 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ah, Skullfuckje komt dus ook. Maar naar Revolt ga ik natuurlijk niet! Je denkt toch niet dat ik 2 dagen achter elkaar naar Groningen rijdt.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-02-2002 13:56 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 2 februari 2002 13:52 schreef McDoom het volgende:
Ah, Skullfuckje komt dus ook. Maar naar Revolt ga ik natuurlijk niet! Je denkt toch niet dat ik 2 dagen achter elkaar naar Groningen rijdt.

-offtopik-Waar kom je nog maar weg?-offtopik-

- Greycloak
- Rectum Plectrum Logopedie
- McDoom
- Karnivoor
- Metal Mark ?
- Sassette
- Skullfuck

Suck my piss

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 02-02-2002 14:02 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2002 13:56 schreef skullfuck het volgende:
-offtopik-Waar kom je nog maar weg?-offtopik-

Alweer vergeten? Zoek maar haha, het staat in dit topic. Karnivoor heeft het ergens geschreven.

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-02-2002 17:08 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2002 18:05 schreef karnivoor het volgende:
wat is arkhon infaustus eigelijk voor een metal? ken et nie...

alst brute death is ist goei

alst maar geen trash is

Geen trash, wel extreem en bruut.
ik vind ut zelf beter dan Mortician maar ja... Wie ben ik

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-02-2002 23:11 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

McDoom was uit Epe!
En ja, ikke komt ook weer... Ik hoop dat ik dan weer een beetje functioneer, ben echt finaal doormidden na Bolt Thrower. Man oh man, het was leuk, maar erg slopend.

BIERRRRRRR!!!!!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 03-02-2002 3:25 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2002 23:11 schreef Greycloak het volgende:
McDoom was uit Epe!
En ja, ikke komt ook weer... Ik hoop dat ik dan weer een beetje functioneer, ben echt finaal doormidden na Bolt Thrower. Man oh man, het was leuk, maar erg slopend.

BIERRRRRRR!!!!!

LOL!
Greycloak wist het dus nog wel, VET!!!
Als ik je zie dan tracteer ik !
Zie je in de pit!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2002 12:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2002 3:25 schreef McDoom het volgende:
LOL!
Greycloak wist het dus nog wel, VET!!!
Als ik je zie dan tracteer ik !
Zie je in de pit!

Hoe kan iemand een plaats als Epe nou ooit vergeten...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Rectum Lobotomy
Posted 03-02-2002 13:51 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2002 12:02 schreef Greycloak het volgende:
Hoe kan iemand een plaats als Epe nou ooit vergeten...

Goeie vraag

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 03-02-2002 15:51 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Straks lekker erheen, alleen jammer dat ik een beetje een kater heb.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-02-2002 16:16 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 3 februari 2002 15:51 schreef McDoom het volgende:
Straks lekker erheen, alleen jammer dat ik een beetje een kater heb.

gewoon ff een of wat bier kan zeker helpen....zie je daaro

Suck my piss

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 03-02-2002 16:29 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2002 16:16 schreef skullfuck het volgende:
gewoon ff een of wat bier kan zeker helpen....zie je daaro
Haha ik was dus Bobje hè...

Rectum Lobotomy
Posted 03-02-2002 18:12 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

over 1,5 uur ga ik ook die kant op, see you guys there!

Rectum Lobotomy
Posted 04-02-2002 12:55 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

1e band:Arkhon Infaustus=
2e Band:kut, ben de naam kwijt, maar was ook , ze speelden over een fucking band heen!
3e band:Carnal Forge=grappige trash/death, nog nooit zo'n dikke gitarist gezien! Klein jong gastje had z'n gitaar gewoon OP z'n dikke pens liggen. Volgens mij was hij de zoon van de dikke zanger ofzo .
4e band:Mortician= hard en wel redelijk goed, ook niet bijzonder ofzo.

Kortom, het was wel ff lache maar zeker nix bijzonders.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 04-02-2002 19:14 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

2e band was Darkside, ik vond ze ook niet zo overtuigend. Arkhon Infaustus was van de drie bands die ik niet kende nog het beste.
Maar ik kwam natuurlijk voor Mortician! En dat was zoals verwacht de moeite wel waard. Gewoon lekker. Maar op cd hoor je de zang en drums een stuk beter. Anyway ik heb ze eindelijk eens gezien! Klein opdondertje trouwens die Will Dahmer.

Rectum Lobotomy
Posted 04-02-2002 19:31 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Je vond Arkhon Infaustus beter dan Carnal Forge? Damn, de zang overstemde alles en de gitaren waren 1 grote ruis.
Ik herkende 1 nummer en dat was vanwege het intro van een film ofzo. Ik had echt meer verwacht van die kneuzen.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 04-02-2002 19:33 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Die krijszanger van AI vond ik niks en hun zielige imago al helemaal niet. Carnal Forge vond ik de eerste drie nummers beter dan AI maar daarna irriteerden ze me best wel. Ik heb maar naar die gitarist gekeken.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 04-02-2002 19:35]

Rectum Lobotomy
Posted 04-02-2002 19:36 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ja idd, dat is nou nog eens volsvermaak, jezuskristus wat een ranzig dik ventje.
Maar kon wel vet goed gitaar spelen .

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 04-02-2002 19:38 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Yep, hij was wel de enige goede muzikant op het podium.

Rectum Lobotomy
Posted 04-02-2002 19:41 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ja nog echt ook idd da's wel triest

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-02-2002 19:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vonnet allemaal wel vet eigelijk

tarkan infaustus: beetje gezichtsloze black eigelijk, één lange ruis waarin geen tonen waren te herkennen en er 30x satan per nummer werd geroepen... was wel cool dus

darkside: ik ben dus schijnbaar de enigste die het cool vond... optreden zelf was errug amateuristisch vonnik en de keyboards waren van tape (who cares) zoals plectrum logopedie al zei, maar de muziek zelf boeide mij errug veel

carnal forge: leipe gasten

mortician: idem wel jammer inderdaad van dat geluid... op wacken was et echt veeeel beter gemixt...

hoe dan ook, twas een vet coole avond en de vera staat hoog genoteerd in me concertzalenlijstje

Je moeder.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-02-2002 19:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2002 12:55 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
nog nooit zo'n dikke gitarist gezien!

kijk maar eens naar Crowbar.

Rectum Lobotomy
Posted 04-02-2002 20:54 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2002 19:51 schreef karnivoor het volgende:
darkside: ik ben dus schijnbaar de enigste die het cool vond... optreden zelf was errug amateuristisch vonnik en de keyboards waren van tape (who cares) zoals plectrum logopedie al zei, maar de muziek zelf boeide mij errug veel
De muziek was wel oke op zich maar het boeit mij wel degelijk als ze van tape spelen, dat kan niet live. En geen uitstraling, daar knap ik heel erg op af.
quote:

carnal forge: leipe gasten
Do we need to say more?!
quote:

hoe dan ook, twas een vet coole avond en de vera staat hoog genoteerd in me concertzalenlijstje

Waarom in godsnaam?!?!?!!?!?!?!
De klelderbar is wel lache maar verder...
Geluid is nooit echt goed, vrijwel geen ventilatie, klein kippehok.
Had je nu geen last van omdat het lang nie uitverkocht was maar anders is het makkelijk 2x zo druk.
Nee, Vera staat niet hoog in mijn lijstje, behalve als het gaat om mooie vrouwen en de bierprijzen

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-02-2002 22:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hmz... ik ben nog niet in veel verschillende zalen geweest...

maar de sfeer vond ik wel goed

grunninges ->

Je moeder.

Rectum Lobotomy
Posted 05-02-2002 18:07 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ja o.k. de sfeer is altijd wel oke daarzoot

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com