|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb nog naast je gestaan samen met Emiel, ik had een effen zwarte longsleeve aan zonder kettingen o.i.d. Blond haar, halflang/ lang . Ik stond bij je aan het begin van Mortician, we zaten nog te ouwehoeren over die achterlijke intro's van hun. Met die mobiele telefoon die afging. (zo klonk het tenminste). |
|
verrek...................... had et ff gezegd!!! maareh die intro's heersten echt wel Je moeder. |
|
quote: Nee joh, ik vond het wel best zo. Ach ja, ik heb soms van die buien dan zit ik echt niet op contact met mensen te wachten. Laat mij dan maar gewoon metal kijken/ luisteren en bier zuipe. Zo af en toe ben ik best onmogelijk in communiceren. |
|
Asphyx - Last One On Earth shirt, blauwe 501, erg lang donkerblond haar, kisten. Maareh, dat wisten jullie toch al wel, karnivoor (waar is je schaapje...?) en McDoom? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Greycloak, ik stond steeds naast hilbrand toen je met 'm stond te lullen. Becchrijving van mij zie boven |
|
Zo'n idee had ik al een beetje. Wat ben jíj blond, zeg, hahaha... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Crowbar heeft geen dikke gitarist .. Ten eerste was het de bassist Ten tweede zit hij niet meer bij Crowbar Ten derde had ie gewoon een klein basgitaartje |
|
ik heb ze gezien in de Baroeg, en die eerste 3 bands waren vet!! Maar Mortician, waar ik vnm voor gekomen was, zoog van hier tot Tokyo! Geef mij de cd's van Mortician dan maar! |
|
quote: Jij niet dan |
|
Donkerblond is ook een blond, okee... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Stelletje domme blondjes |
|
quote: Ik ben trots op mijn mijn blonde haar! Ja begrepen!? |
|
euh! was erg gazelly allemaal....carnalKorst vonk vel tof....maar niet te lang idd. Voor de rest von ik de muziek niet zo geweldig...mortician was gewoon grappig....vooral dat stukje over The Blood sucking Freaks!! Suck my piss |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |