|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:dat moet niet, natuurlijk. maar ik kan me zo voorstellen dat iemand zo over de rooie is van iets wat op een forum voorgevallen is dat ie door het lint gaat als ie degene ziet waar het om draaide. Fuck the world and fuck you |
|
quote: inderdaad, neem nu bijv de imdb site. een prachtige site waar een forum bij hoort. helaas worden discussies regelmatig verpest door die klote trolls. wat moet je dan gefrusteerd zijn zeg als dat je grootste hobbie is |
|
quote:Ik ben IRL geen grote prater, tot ik iemand IRL met bepaalde mate ken (ik zal niet zo maar op mensen afstappen). Maar ik zal dan in grote lijnen hetzelfde zeggen |
|
quote: Tsja, blijkbaar waren ze dan niet zo over de rooie Maar goed ook, want je zit alleen naar slechtgetype tekst en debiele smileys te kijken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Slechtgetypte zooi, ja daar kan ik me ook zo verschrikkelijk aan ergeren. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Mwa, vind ik tamelijk sneu, aangezien het idd maar tekst is. Moet zeggen dat vooral als ik al wat geïrriteerd ben ik mezelf ook soms even in moet houden en idd die ruimte moet nemen. Maar goed, beetje jennen en treiteren doe ik IRL ook, alleen dan zie je de ommeunige grijns op mijn smoel ... |
|
quote: inderdaad, juist het ontbreken van het laatste is helaas een groot gemis (allemaal een webcam erbij??) |
|
Woorden kunnen anders hard aankomen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Zeker als je net zoals ik een nogal gevoelig typje bent. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ik heb toch liever dat ze lul tegen me zeggen dan dat ze er tegen aantrappen. |
|
quote:De metal in Nederland is er inderdaad enorm bij gebaat dat er 4 bandjes voor 3 man en een paardekop in een kutdorp als Assen gaan spelen ja. Met je pretenties Maar goed, mijn sympathie voor ZM beperkt zich enkel tot Paul en AoD als het om de crew gaat en daar ben jij de grootste oorzaak van. Ga rustig verder op dezelfde voet als dat je bezig was. Mij heb je er niet mee. |
|
quote:Nha, moet ik weer de make up af doen en shit ... Maar goed, het is onwijs anti sonja bakker, maar men moet her en der veel zout toepassen en ook in serieuze discussies de kalmte bewaren. Ook als het 1 tegen 10 is. |
|
quote:Ik zal eraan denken.Mocht ik je ooit irl zien. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Anders lees je het topic eerst! quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Lichamelijk pijn gaat in de meeste gevallen over. Woorden kunnen je veel langer bij blijven, die verdwijnen niet vanzelf of doormiddel van een pilletje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Als die 3 man en een paardekop mij allemaal persoonlijk bedanken voor een vette avond ben ik er iig reteblij mee! En typerend dat je de rest nu weer even negeert. |
|
quote: Ik reageerde niet op jou. Maar op Jenje die aangaf dat het 'maar tekst is'. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Goed topic om over deze zaak te ruziën. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Gevoelig of niet. Blijkbaar hebben veel mensen niet door hoe machtig de taal, en dus woorden, is. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Er worden wel meteen weer allemaal typerende voorbeelden door gegenereerd Hoe zou dit gesprek in het echt verlopen zijn, vraag ik me dan af Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nha ze heeft wel een punt, maar woorden die "zeer" doen zijn imho eigenlijk de gesproken woorden van bepaalde personen in bepaalde situaties. De persoon moet je kunnen raken en dan moet de persoon in die situatie met die boodschap komen die je dan raakt. Ik kan me persoonlijk eingelijk maar zeer zelden echt druk maken om getypte woorden. Ook iets met het hebben van een dikke huid denk ik, en het is ook afhankelijk van je state of mind op het moment dat iemand je probeert te raken. |
|
quote: absoluut, maar het effect is wel "relatief", oftewel de impact hangt ook van de ontvanger af. |
|
quote: Ze heeft ook gelijk. In het echte leven komen dat soort boodschappen ook erg hard aan, alleen het is zonde als je dat op internet ook toelaat. Zeker van mensen die je eigenlijk niet kent. Ik geloof er echt in dat het voor veel mensen gewoon goed is om zich zeker op internet en ook in het echt even stil te zetten en na te denken over waar het nou allemaal om gaat. Een beetje emotie is natuurlijk ok, maar om nou echt woedend te worden? En op internet is het toch echt zwaar debiel allemaal Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ja dat type ik maar goed, ik denk dat iedereen in zijn leven al genoeg ervaring opgedaan heeft om het belang van woorden af te wegen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |