|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Euj Regeer, vanaf hoe laat is dit gebeuren? Dubbele afspraken *zucht* |
|
quote: We horen al bijna bij het meubilair op de Sodom Metal feesten. Cheers Regeer + Freunde. Bruce Banner |
|
Funeral Procession staat er, dus ik ben er wel bij. She Said Destroy in Black New York |
|
Funeral Procession? Gaaf... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Met Black Messiah als headliner is de line-up nu compleet! |
|
Mooi wark Regeer, maar wanneer komt het tijdschema online? Enne alvast heel veel succes toegewenst! see you at occultfest! |
|
Het band-gedeelte is van 15:00 tot ongeveer 23:00 uur... Timetable komt tzt wel... |
|
quote: Eerst Sodom en daarna BBQ-en? |
|
quote: Tja we zouden het kunnen combineren Ik ga er iig nog even over nadenken! Het is immers nog niet zover ... see you at occultfest! |
|
Hehehe. Ik ga zowieso, dus voor mij zal het dan een combi worden. Eff naar Winschoten en op terugweg langs Hoogeveen/Fort ghehe. Weeeeeereldreis! |
|
quote: M.O.O.I.!!!! Mooi geregeld mate!! Bruce Banner |
|
|
|
quote: Ze zoeken nog een drummer lees ik op de site! Dat gaat allemaal goedkomen? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ze hebben een drummer voor de aankomende gigs. Bruce Banner |
|
quote: Voor Sodom moet je in september naar Oostende, daar spelen ze en de entree is maar 5€ Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: jammer, dan was ik anwezig geweest! |
|
quote: Ooooh nee, jij gaat niet? Nou, dat zal Sodom Open Air wel veel bezoekers gaan kosten! |
|
Sodom laten spelen op een festival die al Sodom heet... DAT zou pas raar zijn |
|
Nog even een stukje info over de bijnaam Sodom: Winschoten wordt ook wel Sodom genoemd, de inwoners dientengevolge Sodommers, maar ook wel gekscherend Tellerlikkers. De bijnaam Sodom is overgenomen uit de joodse gemeenschap die voor de Tweede Wereldoorlog in Winschoten woonde en die vond dat de overige bevolking er losse zeden met seks en gokken op nahield. In Genesis 13 vers 13 staat ‘en mannen van sodom waren zeer slecht en zondig tegenover de Heer’ waarbij het Hebreeuwse woord (w)‘anshey in het Nederlands (en) mannen betekent. |
|
zozo |
|
*Schop* Flyer erbij |
|
Gaaf! Oh en nu zeker aanwezig |
|
Ja en we hebben ook al vervoer Mayo! We gaan heen met de trein en terug kunnen we met Margines mee want hij gaat daarna ook nog naar de bbq! (wel onder voorbehoud maar hij vond het ook wel een strak plan). see you at occultfest! |
|
quote: |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |