|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo zit dat! |
|
En naait aans! Bruce Banner |
|
Een betere timing kan niet, de centen zijn binnen!!! |
|
quote: Jammor Kerol spelfout weggehaald... |
|
Hmm, sla de lokale bandjes vandaag effe over en kom een uurtje of 6 wel. Misschien dak m'n nageslacht ook nog effe meesjouw.... spelfout weggehaald... |
|
Straks wel SLAYER komen brullen hè? Bruce Banner |
|
quote:Tuurlijk kerel! Edit: hoop dat het tegen die tijd beetje goed weer is, tis hier momenteel vrij triest [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 23-06-2007 11:43] spelfout weggehaald... |
|
Ach, we zitten hier toch ook maar wat, toch maar uurtje of 3 die kant op..... spelfout weggehaald... |
|
wie niet heen is geweest heeft een mooie sfeer volle feestje gemist regeer en de rest tof feestje volgend jaar weer met nog meer vette bands |
|
Was zeker een tof feestje! Met name Despondency, Black Messiah & Incoma waren de moeite waard. En Elexorien natuurlijk ook, daar word ik altijd wel opgewonden van. Regeer en collega's bedankt! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Haha supergaaf feestje, live vanuit Fort momenteel waar nog meer feest gaande is. Was leuk om er te vrijwilligeren en om te feesten uiteraard. Lekker uitgeleefd, morgen vast een fikse kater maarre geslaagd hoor! Regeer en co bedankt voor een tof feestje en.. weergoden hoeraaaa! Oja edit: Onweerwolf heeft mooi haar! Greycloak niet overigens, volgens the Witch moet die hoognodig naar de kapper.. oeeeeeeei. edit2: Oja, bands! Incoma, Despondency, Funeral dinges en Black Messiah --> [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-06-2007 2:54] |
|
Cheers Regeer & co! Bruce Banner |
|
Volgende keer wel weer aanwezig, probeer ik dan meteen wat meer volk mee te krijgen. En NIET zelf weer rijden..... spelfout weggehaald... |
|
quote:Dan beloof ik dat ik mee ga.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Zoooo, net thuis. Moet zeggen, ben best dood ofzo Oh en shit zeg, 197 foto's?? Heb gister ook al veel zitten wissen nog.. damn! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-06-2007 14:49] |
|
Was wel gezellig. Dusdanig gezellig dat ik me vanochtend heb verslapen. |
|
|
|
quote: Dat komt omdat je pigmenttechnisch gehandicapt bent. Bruce Banner |
|
Zonde van die gepainte jets0rzzzz Leuke pics mmayo [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 24-06-2007 16:59] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dikke sjap |
|
Regeer bedankt! T was super gezellig en ik vond het heel leuk om ff mee te helpen. Vond Funeral Procession en Black Messiah heerschen (regeerschen volgens onweerwolf?!) En God bedankt voor het mooie weer en Mayo en Heleen bedankt voor de gezelligheid en Mayo voor de gave fotos. enne onweerwolf see you at waldrock (vrijdag camping)! see you at occultfest! |
|
Ik ben vergeten te komen. Suck my piss |
|
Arg, ik heb dit allemaal gemist |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |