|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
..hmm een goede vrouw moet juist d'r muil dichthouwe ... |
|
Hahaha, die zijn zeldzaam! |
|
.. en saai. Beetje ouwehoeren, moet kunnen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
De metalscene heeft zijn dieptepunt bereikt, het lijkt verdomme wel of ik de break out van mijn zusje aan het lezen ben, het enige wat er nu nog moete gebeuren is de vraag: Welke metal dame heeft zich wel eens vaginaal bevredigd met een bevroren curryworst. echt te triest dit. Against God and Government |
|
NK grunten miss metal wat volgt er nog meer? de metal-goudenkooi? galgerad van fortuin? big metal-brother? metal-idols? |
|
Vergeet het WK Air Guitar spelen niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je hoeft er niet heen ... |
|
... vraag me af of er überhaubt iemand op af komt! Misschien als ht bier gratis is |
|
Aanmelden, Petra. Mijn stem heb je. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Pffft! Daar hoef je echt geen miss metal voor te zijn, da's een kwestie van een beetje kunnen pijpen en op gezette tijden je tieten laten zien. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
.. of zo'n chocoladetruc hehehe [Dit bericht is gewijzigd door Stringz op 07-05-2007 12:17] |
|
quote: quote: Pff, vond ik mijn post leuker. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Tuurlijk wel. Allemaal perverse vrijgezellige mannen van een jaar of veertig. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Mn drummer zou er blij mee zijn!! |
|
Maar oké, metal genoemd worden is sowieso een beetje knullig. Laat staan Miss Metal. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: I'm busted? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Was te verwachten dat je je aangesproken zou voelen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Voor gratis pils en wiet ga ik verkleed als metal wijf. Against God and Government |
|
quote: me too |
|
quote:Sssssssssst! |
|
quote:zelfspot for teh win |
|
Ik lees steeds: Mindview zoekt Miss Mental 2008 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
.. en niet alleen de Mindview |
|
What's next? Miss BurgerKing? Met een speciale "Big Tits XXL" Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |