|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vergeet het auteursrecht niet "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hebben er ook al serieus mensen al aangemeld? Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Ja, 1 die hier bekend is, heeft zelfs een stripact. Fuck the world and fuck you |
|
Rob? Het is de lichtinval ;') |
|
quote:jij mag niet meer raden. Fuck the world and fuck you |
|
Ga ik nu door voor de koelkast? Het is de lichtinval ;') |
|
Wil je dat ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: ja hoor |
|
quote: Heb liever een sauna eigenlijk... of vraag ik nu te veel? Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Hebberd. Fuck the world and fuck you |
|
sorry Het is de lichtinval ;') |
|
die sauna krijg je pas bij een full-nude set edit: huhuhuhuhuh!!11 [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-05-2007 18:53] Je moeder. |
|
huhuhuhu *fapfapfap* Het is de lichtinval ;') |
|
Je moeder. |
|
Rrrrr.... Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Was DBM door zijn voorraad dames heen? |
|
quote: Oh, je moet het concept nog bedenken? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: De blauwdruk voor het gebeuren is klaar, maar het duurt nog even voor het zover is, dus we kunnen links en rechts nog wel iets aanpassen.... |
|
Een tijdje terug was er iemand die foto's wilde maken van Gothic meisjes en daarvoor een topic opende. Ik meld het even omdat dit er een beetje op lijkt. Hatsjikidee! |
|
altijd van die grote successen dit soort dingen hehe Je moeder. |
|
De reply is enorm denk ik. Heb jij je trouwens al aangemeld Hatsjikidee! |
|
eerst mn operatie maar er zijn vast genoeg aandachtsgeile gothics en foto loving mutsen die zichzelf 'fotomodel' noemen die reageren [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-05-2007 0:15] Je moeder. |
|
"Mindview zoekt Metal Muts 2008" Hatsjikidee! |
|
Kaarten voor Miss Metal 2008 op 21 september kunnen vanaf heden gereserveerd worden via mindview@telenet.be. Prijs 5 euro. Je kan je kaarten ook kopen bij de finalistes van deze wedstrijd. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |